ترافیک سنگین تغییر مدیران در اردبیل با آغاز سال جدید+ لیست کامل انتصابات

با آغاز سال جدید تغییر مدیران ارشد دستگاههای اجرایی در استان اردبیل به همراه فرمانداران سرعت بیشتری گرفته است. به گزارش اعتدال پرس، امروز قرار است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه شود که در این مراسم که با حضور معاون وزیر برگزار می‌شود، از خدمات عادل عبدایمانی قدردانی شده و عدیل سروی به عنوان […]

image_pdfimage_print

با آغاز سال جدید تغییر مدیران ارشد دستگاههای اجرایی در استان اردبیل به همراه فرمانداران سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش اعتدال پرس، امروز قرار است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه شود که در این مراسم که با حضور معاون وزیر برگزار می‌شود، از خدمات عادل عبدایمانی قدردانی شده و عدیل سروی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کند.

امروز همچنین با حضور خادم معاون وزیر ورزش و جوانان قرار است احد پازاج جای خود را به ایوب بهتاج یکی از نیروهای بومی و پیشکسوت ورزش بدهد تا به صورت رسمی تغییر و تحولات در این حوزه انجام شود.

تحقق خبر اعتدال پرس: خداحافظی آذرنژاد از نوسازی مدارس استان بعد از۱۲سال/ انتصاب مدیرکل جدید نوسازی با شروع بکار آذرنژاد در معاونت استانداری اردبیل

دیروز نیز مراسم معارفه مهندس آذرنژاد معاون عمرانی جدید استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان اردبیل برگزار شد و سید کمال الدین میر جعفریان از این سمت خداحافظی کرد.

امروز همچنین در جلسه شورای اداری استان با معارفه رسمی مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل از مدیرکل قبلی تقدیر می شود.

در این تغییر و جابجایی نادر قدیمی مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل جای خود را به مسعود امامی یگانه که سابقه قبلی در این حوزه دارد معرفی شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اما در روزهای گذشته و به شکل عجیب رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز تغییر پیدا کرد و گودرز صادقی جایگزین مسعود گنجی در دانشگاه محقق اردبیلی شد.

خبرهای رسیده از منابع موثق در اردبیل همچنین حاکی است که در روزهای آینده معارفه سه فرماندار باقی‌مانده گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام شده تا بعد از تکمیل این پرسه تغییر بخشداران نیز آغاز شود و در کنار آن تغییر مدیران استان اردبیل با اولویت دستگاه‌های مختلف همچون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه پیام نور و راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شده و بقیه تغییرات مدیریتی نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

گفتنی است، در اوایل سال جاری هم، فرمانداران جدید نیر، سرعین و نمین از سوی استاندار منصوب شده بودند.

دکتر خدابخش از 27 آبان سال گذشته در مسند استانداری اردبیل شروع بکار کرده است و تا پایان سال گذشته 4 فرماندار مشکین شهر، خلخال، اردبیل، کوثر و سه معاون خود را به همراه مدیران کل اموزش و پرورش، کشت و صنعت مغان، صندوق مهر امام رضا(ع)، تامین اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامیف آب و فاضلاب روستایی، صنعت و تجارت، بنیاد شهید، محیط زیست، اطلاعات و تنی چند از مشاوران و مدیران داخلی استانداری را به جمع دولتمردان روحانی ملحق کرده است.

انتهای خبر