قتل وحشیانه یک جوان مجروح در يكي از بیمارستان هاي قم!

به گزارش پایگاه خبری قم نا، توجه به مقوله امنیت شهری و ایجاد فضای آرام برای شهروندان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی و بجای استاندار جدید قم در ماه های گذشته مطرح شده که در این خصوص نیز تا کنون اقداماتی صورت گرفته است.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه خبری قم‌نا، […]

image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری قم نا، توجه به مقوله امنیت شهری و ایجاد فضای آرام برای شهروندان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی و بجای استاندار جدید قم در ماه های گذشته مطرح شده که در این خصوص نیز تا کنون اقداماتی صورت گرفته است.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه خبری قم‌نا، توجه به مقوله امنیت شهری و ایجاد فضای آرام برای شهروندان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی و بجای استاندار جدید قم در ماه های گذشته مطرح شده که در این خصوص نیز تا کنون اقداماتی صورت گرفته است.

دوران جابجای مسئولین و حضور مدیران جدید گاهاً موجب بروز برخی از مشکلات در دستگاه های اجرایی و خدماتی شهری می گردد که در همین خصوص چندی پیش اهمال کاری مدیریت جدید بیمارستان شهید بهشتی که تنها دوماه از انتصابش توسط دکتر ابوالفضل ایرانی خواه  رییس دانشگاه علوم پزشکی قم  می گذرد بدلیل عدم تمدید قرار داد امنیتی این بیمارستان با نیروی انتظامی ، حادثه تاسف بار در این بیمارستان رقم می خورد .

شرح حادثه از این قرار است که ساعت ۱ بامداد ۱۰ فرودین ماه یکی از شهروندان قمی ، جوان مجروحی را که توسط جمعی از اراذل و اوباش موجب سوء قصد قرار گرفته بود با وسیله نقلیه خود به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی می رساند که همین امر سبب می گردد ضاربین این مرد جوان با تعقیب ماشین ، ضمن وارد نمودن خسارت هایی به ماشین ۲۰۶ این شهروند فداکار، وارد اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شدند و با وارد نمودن ضربات پی در پی چاقو و قمه به جوان مجروح، وی را سلاخی نمایند که همین امر موجب جان باختن فرد مضروب می شود. هر چند کادر پزشکی این بیمارستان پس از متواری شدن قاتلین تلاش هایی برای نجات این جوان انجام می دهند اما اقدامات آنان نتیجه ای نداشته و جوان فوت می نماید.

هجوم اراذل و اوباش به داخل این بیمارستان و عدم حضور نیروهای انتظامی به علت اهمال کاری مدیر جدید و مسئول حراست این بیمارستان در تمدید قرار داد امنیتی این مرکز درمانی با نیروی انتظامی ، محیط را برای عرض اندام و قداره کشی ضاربان و ایجاد صحنه های خشونت بار در بیمارستان شهید بهشتی فراهم می نماید.

همچنین شاهدان عینی در این حادثه بیان داشتند که پرستاران حاضر در این بیمارستان  بدلیل نگرانی فراوان از حمله اراذل و اوباش به آنان،  روپوش های پزشکی خود را درآورده و در اتاق هایشان مخفی شدند و مامور حراست که تنها سلاحش گاز فلفل بوده پس از تهدید قاتلین مجبور به بازگشایی درب خروج بیمارستان  می شود.

لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته مدیرعامل مرکز آموزشی ، درمانی شهید بهشتی به همراه مدیر حراست این بیمارستان از سوی مقامات مسئول احضار و بدلیل اهمال کاری در تمدید قرار داد امنیتی توبیخ و پرونده ای جهت رسیدگی به این حادثه تلخ مفتوح می گردید.

انتهای خبر