استعفای رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی/ سردار پورجمشیدیان: نمی توانستم تمام وقت در خدمت تراکتورسازی باشم

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان از ریاست هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی کناره‌گیری کرد. به گزارش اعتدال پرس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سابق سپاه عاشورا که ریاست هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی را  هم برعهده داشت، با انتشار متن استعفانامه خود ،  از این سمت کناره‌گیری کرد. وی در متن استعفای خود خطاب به مدیر عامل شرکت تراکتورسازی و […]

image_pdfimage_print

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان از ریاست هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی کناره‌گیری کرد.

به گزارش اعتدال پرس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سابق سپاه عاشورا که ریاست هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی را  هم برعهده داشت، با انتشار متن استعفانامه خود ،  از این سمت کناره‌گیری کرد.

وی در متن استعفای خود خطاب به مدیر عامل شرکت تراکتورسازی و فرمانده سپاه عاشورا علت استعفای خود را نقل مکان به تهران و عدم امکان پیگیری امور باشگاه تراکتورسازی عنوان کرده و  آورده است: بحمدلله باشگاه تراکتورسازی امروز در حدی است که رفتن یا آمدن امثال بنده هیچ‌گونه خللی در برنامه‌ها و پیشرفت آن ایجاد نخواهد کرد.

علی‌اکبر پورجمشیدیان در مورد استعفای خود از حضور در هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: با توجه به اینکه در تهران حاضر شدم و دیگر در تبریز نیستم نمی‌توانستم تمام وقت در اختیار تراکتورسازی باشم. ب

ا توجه به اینکه کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در تبریز شده است اگر او به حضور در هیأت مدیره وارد شود می‌تواند کمک بیشتری انجام دهد و حمایت بهتری داشته باشد.

وی افزود: من از روی علاقه در هیأت مدیره تراکتورسازی حضور داشتم و خدا را شکر می‌کنم که به همراه دوستان توانستیم آن کاری که از دستمان برمی‌آید برای تیم انجام دهیم.

امیدوارم در ادامه راه برادران عزیزم فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تیم را به موفقیت برسانند. با توجه به اینکه دیگر در تبریز حضور ندارم به ذهنم رسید اگر کنار تیم باشم شاید نتوانم آن طور که باید کمک کنم.

وی افزود:کریمیان فرد باشخصیت و دارای سابقه فراوان است و او می‌تواند به تراکتورسازی کمک بیشتری کند. سایر بزرگان مثل جمشید نظمی نیز در تیم حضور پیدا کرده و ترکیب خوبی در تراکتورسازی در حال فعالیت است.

در کنار این مسئولان اعضای شورای شهر و استانداری نیز باید به تیم کمک کنند تا وضعیت باشگاه بهتر شود. ما هم به عنوان یک هوادار در خدمت باشگاه تراکتورسازی هستیم.

بدون شک برای کسی که ریاست هیأت مدیره را دارد اگر در تبریز حضور نداشته باشد کارها بسیار سخت است. بنده تا آخر فصل صبر کردم و وقتی کار تیم در سال جاری به پایان رسید استعفای خودم را اعلام کردم.

به هر حال ما مدتی در تیم حضور داشتیم و قرار نبود این اتفاق برای همیشه ادامه داشته باشد.

متن استعفانامه پورجمشیدیان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام و تبریک قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی و پایان موفق لیگ برتر فوتبال نظر به اینکه اینجانب علی‌اکبر پورجمشیدیان عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی به دلیل انتقال به تهران امکان حضور پیگیری و نظارت مستمر کارهای باشگاه و هیئت مدیره محترم برایم فراهم نیست،از طرفی انتصاب برادر بسیار عزیز و گرامی سردار کریمیان به‌عنوان فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا و فراهم آوردن شرایط لازم برای اقدامات و حمایت‌های موثرتر ایشان جهت ارتقای وضعیت باشگاه، بدینوسیله ضمن پوزش از همه کوتاهی‌ها و تقصیرات، استعفای خود را تقدیم می‌دارم.

لازم به ذکر است که شخصیت تیمی باشگاه تراکتورسازی بحمدلله امروز در حدی است که رفتن و آمدن امثال بنده هیچ‌گونه خللی در برنامه‌های آن ایجاد نخواهد کرد.

امیدوارم به همت همه  دست‌اندرکاران روند رو به‌رشد باشگاه به ویژه تیم فوتبال تراکتورسازی که حاصل پنجاه سال تلاش همه جانبه مدیران، کادر فنی و بازیکنان و همه علاقمندان باشگاه می‌باشد به خوبی و شایستگی ادامه یابد.

برخود لازم می‌دانم که از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که در طول مدت مسئولیت اینجانب از هر جهت باشگاه را مورد حمایت خود قرار دادند، بویژه از مساعدت‌های فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و مردم خونگرم و ولایتمدار آذربایجان شرقی خاصه هواداران پرشور و با احساس باشگاه صمیمانه تشکر نمایم.

عضویت در کانون هواداران تراکتورسازی را همواره برای خود افتخار میدانم.

خادم باشگاه تراکتورسازی

علی‌اکبر پورجمشیدیان

انتهای خبر