فقر جراح در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر!!

کمبود پزشک متخصص و فقر جراح به موضوعی آزار دهنده در میان مراجعان به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر تبدیل شده است و مردم مجبور به عزیمت به شهرهای مجاور هستند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از موج ارس جلفا، علیرغم اینکه بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر سال های بسیاری جزء آرزوهای دیرینه مردم این سامان بود […]

image_pdfimage_print

کمبود پزشک متخصص و فقر جراح به موضوعی آزار دهنده در میان مراجعان به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر تبدیل شده است و مردم مجبور به عزیمت به شهرهای مجاور هستند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از موج ارس جلفا، علیرغم اینکه بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر سال های بسیاری جزء آرزوهای دیرینه مردم این سامان بود و امکانات نسبتاً مناسبی در آن موجود است، مع الاسف کمبود پزشک متخصص و فقر جراح به موضوعی آزار دهنده در میان مراجعان به این مرکز درمانی تبدیل شده است و مردم مجبور به عزیمت به شهرهای مجاور هستند؛ چه بسا ممکن است این موضوع برای بیماران اورژانسی و کسانی که بعد زمانی برایشان حکم مرگ و زندگی باشد ضایعه ای جبران ناپذیر به وجود بیاورد. فقر جراح در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر!! هرچند که در سر در و ورودی بیمارستان مذکور اسامی پزشکان در تخصص های مختلف به چشم می خورد که خیلی از آنان اساساً در شهرستان حضور ندارند که اتفاق قابل تأملی است!! ما نمی دانیم دلیل این اتفاق چیست؟! اما در هر حال مردم انتظار بیمارستانی از بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر دارند!!

انتهای خبر