اظهارات راستگو در آیین تودیع و معارفه مدیر کل گمرک جلفا: اشتغالزایی در منطقه ازاد ارس سیر صعودی به خود گرفته است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده روند اشتغالزایی به واسطه جذب سرمایه گذاری در این منطقه حالت صعودی داشته است. به گزارش  اعتدال پرس، علیار راستگو در آیین معارفه مدیر کل جدید گمرک جلفا اظهار کرد: جهت گیری این منطقه همگام با نگاه ویژه […]

image_pdfimage_print

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده روند اشتغالزایی به واسطه جذب سرمایه گذاری در این منطقه حالت صعودی داشته است.

به گزارش  اعتدال پرس، علیار راستگو در آیین معارفه مدیر کل جدید گمرک جلفا اظهار کرد: جهت گیری این منطقه همگام با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق آزاد با حمایت از سرمایه گذاری به نفع مردم رقم خورده است.

وی افزود: منطقه ازاد ارس طی سال های اخیر و با روی کار آمدن دولت یازدهم سیر تکاملی خود را سپری می کند که نتایج حاصله در خدمت صادرات کالا، درآمدزایی و اشتغال بوده است.
راستگو لازمه توسعه و آبادانی و پیشرفت منطقه ازاد ارس را تلاش مضاعف با مدیریت جهادی دانست و گفت: این امر باعث افزایش توان اقتصادی مردم شده و رونق منطقه را به دنبال خواهد داشت.
وی از گمرک به عنوان بدنه فعال منطقه ازاد ارس یاد کرد و افزود: وجود گمرک فعال و با سابقه به عنوان اولین نقطه اتصال سازمان با سرزمین اصلی می تواند در ارتقای خدمات رسانی و بهبود معیشت مردم مفید باشد.
راستگو ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل سازنده و مستمر بین منطقه ازاد ارس و گمرک جلفا شاهد شکوفایی و بالندگی منطقه شمال غرب کشور باشیم.
آیین تودیع و معارفه مدیر کل گمرک جلفا با حضور مدیر کل امور هماهنگی استان ها گمرک ایران، امام جمعه و جمعی از مسوولین محلی شهرستان جلفا برگزار شد.
در این آیین احمد محمودی به عنوان مدیر کل جدید گمرک جلفا معرفی و از خدمات صادق نامدار قدردانی شد.

انتهای خبر