سرپرست جدید شعب بانک ملی استان معرفی شد/ انتصاب دو رئیس طی یک هفته!

با حکم مدیرعامل بانک ملی، سرپرست جدید اداره امور شعب این بانک در استان منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی همتی، حسن سعیدی اصل به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی معرفی شد.  روح الله لهرابیان معاون منابع انسانی و مدیر امور شعب منطقه یک بانک […]

image_pdfimage_print
با حکم مدیرعامل بانک ملی، سرپرست جدید اداره امور شعب این بانک در استان منصوب شد.
به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی همتی، حسن سعیدی اصل به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی معرفی شد.
 روح الله لهرابیان معاون منابع انسانی و مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی در آیین معرفی سرپرست جدید اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی با اشاره به خصوصیات ویژه مردم آذربایجان شرقی و ظرفیت های اقتصادی این استان، اظهارامیدواری کرد: سرپرست جدید بانک ملی در آذربایجان شرقی بعنوان مدیری بومی برای توسعه این استان مثبت باشد.

سعیدی نیز در این آیین با تشریح سیاست های کاری خود مشارکت کارکنان در مسایل سازمان و جلب رضایت مردم استان از طریق ارایه خدمات بهینه را مورد تاکید قرارداد.

وی پیش از این ریاست اداره کل مبارزه با پولشویی بانک ملی ایران را بر عهده داشته است.

پیش از این انتصاب، علی علی نجاتی به مدت پنج سال ریاست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت که هفته گذشته به افتخار بازنشستگی نایل آمده  و بجای وی حیدری منصوب و معرفی شد که بعد از چند روز وی نیز برکنار شد.

انتهای خبر