شروع دور جدید انتصابات با معرفی مدیر کل جدید تامین اجتماعی آذربایجان شرقی/ مدیران اتوبوسی جامانده، در نوبت پیاده شدن

 فصل جدید تغییرات مدیریتی در استان آغاز شده است و با پیاده شدن بقیه مدیران اتوبوسی و جامانده از دولت قبلی، قطار انتصابات دولت یازدهم به ایستگاههای باقی مانده می رود تا حلقه دولت روحانی تکمیل شود. به گزارش اعتدال پرس، خبرهای رسیده حاکی است بعد از تغیر پرحاشیه و جنجالی رئیس بانک ملی استان، دومین تغییر […]

image_pdfimage_print

 فصل جدید تغییرات مدیریتی در استان آغاز شده است و با پیاده شدن بقیه مدیران اتوبوسی و جامانده از دولت قبلی، قطار انتصابات دولت یازدهم به ایستگاههای باقی مانده می رود تا حلقه دولت روحانی تکمیل شود.

به گزارش اعتدال پرس، خبرهای رسیده حاکی است بعد از تغیر پرحاشیه و جنجالی رئیس بانک ملی استان، دومین تغییر مدیریتی استان در سال جدید نیز قطعی شده و مدیر کل جدید تامین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوبشد.

با قطعی شدن خداحافظی” نادر فضل زاده” از ریاست تامین اجتماعی آذربایجان شرقی،  قرار است ” وحید اردلان” از روز شنبه عهده دار این مسئولیت شود.

” اردلان” که دارای سابقه بیش از ۲۵ سال خدمت می باشد پیش از این مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی کشور بود و سابقه فعالیت در آذربایجان شرقی را نیز دارد.

بر اساس اعلام منابع آگاه آئین معارفه روز شنبه در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تبریز ترتیب می یابد.

این گزارش می افزاید، مدیران فنی و حرفه ای استان، فرماندار هوراند، دانشگاه پیام نور، معاون برنامه ریزی و اقتصادی استاندار و مدیران زیر مجموعه این معاونت، دانشگاه تربیت معلم، اقتصاد و دارایی،  ورزش و جوانان و تعدادی از معاونین فرمانداری ها و بخشداران در لیست تغییرات بعدی قرار داده شدهاند.

انتهای خبر