بخشش، بعد از اعدام/ قاتلی درتبریز سه دقیقه پس از اعدام بخشیده شد

یک محکوم به قصاص در تبریز در واپسین لحظات زندگی و سه دقیقه پس ازاجرای حکم با بخشش اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت . به گزارش  اعتدال پرس، مدیر زندان تبریز گفت :بخشش اولیای دم درباره این قاتل زمانی صورت گرفت که وی به دار مجازات آویخته شده بود و سه دقیقه از […]

image_pdfimage_print

یک محکوم به قصاص در تبریز در واپسین لحظات زندگی و سه دقیقه پس ازاجرای حکم با بخشش اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت .

به گزارش  اعتدال پرس، مدیر زندان تبریز گفت :بخشش اولیای دم درباره این قاتل زمانی صورت گرفت که وی به دار مجازات آویخته شده بود و سه دقیقه از زمان اجرای جکم سپری شده بود.

علی استادی افزود: بلافاصله بعد از بخشش اولیای دم ، قاتل به سرعت توسط مامورین از بالای دار به پایین آورده شد و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافت .وی گفت : محکوم به جرم قتل عمد از سال ها قبل در زندان بود و به رغم تلاش مددکاران اجتماعی زندان با درخواست قصاص اولیاء دم از سوی اولیاء دم به دار مجازات آویخته شد.استادی افزود: پس از تایید حکم تلاش مسوولان قضایی، معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و مددکاران زندان مرکزی تبریز برای جلب رضایت و گذشت اولیای دم ادامه یافت و این تلاش های سرانجام و درحالی که سه دقیقه از اجرای حکم گذشته و قاتل به بالای دار اویخته شده بود با گذشت اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت و حیات دوباره گرفت .

به گفته مدیر زندان تبریز حال عمومی این محکوم هم اکنون خوب است و در سلامت کامل بسر می برد و با عنایات خداوند به زودی از بیمارستان ترخیص می شود.

وی با تقدیر از گذشت اولیاء دم و پدر و مادر مقتول از تلاش گروه مددکاری زندان بخاطر اقدامات انسانی برای تلاش جهت اخذ رضایت از شکات سپاسگزاری کرد.

استادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز با تلاش واحد مددکاری زندان مرکزی تبریز ۲۳ نفر از این نوع افراد از چوبه دار رهایی یافتند.

انتهای خبر