منادی: فعالیت های رسانه ای در رشد و اعتلای نظام اسلامی موثر است/ باید جشنواره تولیدات تلویزیونی در تبریز به نحو احسن برگزار شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آذربایجان شرقی و تبریز به عنوان شهر اولین ها جایگاه ویژه ای در بین استانها دارد و باید سعی شود هیجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در تبریز به همت مسئولین به نحو احسن برگزار شود. به گزارش اعتدال پرس، نماینده تبریز امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران […]

image_pdfimage_print

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آذربایجان شرقی و تبریز به عنوان شهر اولین ها جایگاه ویژه ای در بین استانها دارد و باید سعی شود هیجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در تبریز به همت مسئولین به نحو احسن برگزار شود.

به گزارش اعتدال پرس، نماینده تبریز امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت:  جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها ، جزو جشنواره های شاخص صدا و سیما در کشور است.

علیرضا منادی فعالیت های رسانه ای را در رشد و اعتلای نظام موثر و مهم دانست و گفت : آذربایجان شرقی و تبریز به عنوان شهر اولین ها جایگاه ویژه ای در بین استانها دارد و باید سعی شود هیجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در تبریز به همت مسئولین به نحو احسن برگزار شود.

  وی هیجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها را فرصتی برای رقابت برنامه سازان استانها عنوان کرد و افزود : امیدوارم حاصل تلاش این جشنواره، تولید آثاری فاخر با فرهنگ ایرانی اسلامی و تلاش در جهت پیشبرد نظام فرهنگی کشور باشد.

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور هنرمندان و برنامه سازان و مدیران کل استانها را در تبریز فرصتی مناسب برای بیان ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی عنوان کرد و ابراز کرد:  برگزاری این جشنواره در سال ۱۳۹۳ با توجه به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری و اینکه موضوع فرهنگ از دغدغه های مهم مسئولین نظام است، در کنار توفیقات، بستر خوبی برای آسیب شناسی تولیدات رسانه ای است .

انتهای خبر