بازهم توقیف یک رسانه دیگر/ روزنامه «ابتکار» توقیف شد

مدیرمسئول «ابتکار» از توقیف این روزنامه خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه «ابتکار» در گفتگو با مهر، از توقیف این روزنامه بر اساس بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات خبر داد.ماده ۱۱ قانون مطبوعات ناظر بر «پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و یا تحریف مطالب دیگران» است. وی گفت: حکم […]

image_pdfimage_print

مدیرمسئول «ابتکار» از توقیف این روزنامه خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه «ابتکار» در گفتگو با مهر، از توقیف این روزنامه بر اساس بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات خبر داد.ماده ۱۱ قانون مطبوعات ناظر بر «پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و یا تحریف مطالب دیگران» است.

وی گفت: حکم توقیف روزنامه «ابتکار» از شعبه ۲ بازپرسی دادستانی تهران، به صورت کتبی به بنده ابلاغ شده است.

وکیلی با بیان اینکه این حکم توقیف موقتی است، افزود: ما به این رای قضایی تمکین می‌کنیم و منتظر مراحل بعدی دادرسی به پرونده می‌مانیم.

مدیرمسئول «ابتکار» در عین حال نقل قولی از خود را در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه علت توقیف این روزنامه، درج تیتری با عنوان «برکناری رئیس سازمان زندانها» بوده است، تکذیب کرد.

ایرنا در خبری با عنوان «علت توقیف روزنامه ابتکار مشخص شد» از قول وکیلی، درج تیتر یادشده را دلیل توقیف «ابتکار» عنوان کرده بود. خبرگزاری جمهوری اسلامی البته دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود حذف کرد.

انتهای خبر