قطار تغییر فرمانداران اردبیل به مغان رسید؛ گرمی و پارس آباد آخرین ایستگاه های باقی مانده/ فرماندار بیله سوار مغان در غیاب نماینده معرفی شد

با تغییر فرمانداربیله سوار هشتمین  تغییر فرمانداران در استان اردبیل در دولت جدید اتفاق افتاد و باید منتظر ماند و دید فرمانداران  گرمی، پارس‌آباد در روزهای آینده چه گزینه‌هایی معرفی شده و عهده‌دار مسئولیت و کار می‌شوند. به گزارش اعتدال پرس ، طی مراسمی با حضور معاون استاندار اردبیل به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیله […]

image_pdfimage_print

با تغییر فرمانداربیله سوار هشتمین  تغییر فرمانداران در استان اردبیل در دولت جدید اتفاق افتاد و باید منتظر ماند و دید فرمانداران  گرمی، پارس‌آباد در روزهای آینده چه گزینه‌هایی معرفی شده و عهده‌دار مسئولیت و کار می‌شوند.

به گزارش اعتدال پرس ، طی مراسمی با حضور معاون استاندار اردبیل به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیله سوار مغان معرفی شد.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان بیله سوار در بخش‌های توریستی و کشاورزی اظهار داشت: امروز سیاست دولت توجه به جذب سرمایه‌گذاری‌ها، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و رفع بیکاری است که این کار با تدبیری مدبرانه و حاکمیت عقلانیت انجام شده تا روند به نسبت گذشته بهبود پیدا کند.

طاهر شریفی تصریح کرد:با آمارهایی که از توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان بیله سوار داریم انتظار می رود با وجود مدیریت جهادی در امر ساماندهی در بخش کشاورزی و توریستی این شهرستان به توانمندیهای بالقوه خود دست یابد.

در ادامه این آیین “آرام حلیم” فرماندار جدید بیله سوار با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های خود گفت:شهرستان بیله سوار در بخش کشاورزی و گمرک از توان بالایی برخوردار است که ما سعی می‌کنیم در دوره جدید فرمانداری این توانمندی‌ها را خوب شناخته و آن را در مسیر توسعه همه‌جانبه منطقه به کار گیریم.

حاضر نشدن نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در آیین معارفه فرماندار جدید بیله‌سوار هاله‌ای از ابهام را در ذهن‌ها به وجود آورده که نماینده این شهرستان مرزی به چه دلیل در این معارفه حضور پیدا نکرده که عده‌ای مدعی شدند با گزینه معرفی شده، موافق نبوده که با تصمیم مسئولان استانی این جابه‌جایی انجام شده و نظر نماینده مساعد نبوده است. این در حالی است که حجت‌الاسلام حبیب برومند بارها در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها اعلام کرده که در تغییر فرماندار بیله‌سوار زیاد مصر نبوده اما در تغییر فرماندار پارس‌آباد باید گزینه او که گفته می‌شود علایی است، انتخاب شده و معرفی شود.در پایان این مراسم از زحمات رسول زیبانژاد فرماندار سابق بیله سوار قدردانی و آرام حلیم که پیش از این در سمت معاون سیاسی فرمانداری اردبیل مشغول به خدمت بود،به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای خبر