خاتمی: رفع حصر، به صلاح کشور است

سیدمحمدخاتمی گفت: به صلاح کشور، نظام و همه است که کسانی که در بند و حصر هستند آزاد شوند از فضای امنیتی به فضای سیاسیِ قانونی گام بگذاریم. به گزارش اعتدال پرس، رئیس‌جمهور اسبق کشورمان در دیدار جمعی از اعضای مجمع زنان اصلاح‌طلب و بانوان که به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار شده بود،در اظهاراتی […]

image_pdfimage_print

سیدمحمدخاتمی گفت: به صلاح کشور، نظام و همه است که کسانی که در بند و حصر هستند آزاد شوند از فضای امنیتی به فضای سیاسیِ قانونی گام بگذاریم.

به گزارش اعتدال پرس، رئیس‌جمهور اسبق کشورمان در دیدار جمعی از اعضای مجمع زنان اصلاح‌طلب و بانوان که به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار شده بود،در اظهاراتی اظهار کرد: در اخبار شنیدم که معاون رئیس‌جمهور گفته‌اند تلاش می‌کنیم همه یا بخشی از زنان دربند آزاد شوند. این امر نیکویی است اما آنچه ما می‌گوییم و به صلاح کشور، نظام و همه است، این است که همه کسانی که در بند و حصر هستند آزاد شوند و ما از فضای امنیتی به فضای سیاسیِ قانونی گام بگذاریم، از همه نیروها استفاده کنیم و همه نیروها بتوانند برای حل معضلات کشور مشارکت کنند.

وی ادامه داد: یکی از انتظاراتی که از تحول بزرگِ روی کار آمدن دولت آقای روحانی پدید آمد و هنوز هم هست، تغییر فضا بود. البته نمی‌خواهم بگویم زنان هم آزاد نشوند، بلکه چه خوب است که همه آزاد شوند؛ گرچه زنان به خاطر نقشی که دارند و آسیب‌پذیری آنان و خانواده شاید اولویت داشته باشند اما اولویت به این معنا نیست که عده دیگری در حصر و بند بمانند.

انتهای خبر