سفر اعلام نشده محسن هاشمی به تبریز/ هدف: بازدید از واحدهای دانشگاه آزاد و …

شنیده شد محسن هاشمی به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد کشور در سفری اعلام نشده جهت بررسی وضعیت دانشگاه آزاد استان وارد تبریز شده است. به گزارش اعتدال پرس، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور که به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه جهت بررسی وضعیت دانشگاه آزاد استان وارد تبریز شده بود هدف […]

image_pdfimage_print

شنیده شد محسن هاشمی به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد کشور در سفری اعلام نشده جهت بررسی وضعیت دانشگاه آزاد استان وارد تبریز شده است.

به گزارش اعتدال پرس، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور که به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه جهت بررسی وضعیت دانشگاه آزاد استان وارد تبریز شده بود هدف از سفرهای استانی اخیر خود را رسیدگی به کیفیت ساختمانهای دانشگاه آزاد در کشور اعلام کرد.

گفته می شود وی در این سفر با برخی فعالان سیاسی استان نیز دیدار کرده و درباره موضعات مختلف استانی و کشوری گفتگو شده است.

وی در اولین برنامه کاری خود از بیمارستان امام سجاد تبریز بازدید بعمل آورد.

 معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین پیش از ظهر امروز جمعه از مجتمع اداری و  آموزشی واحد ملکان بازدید کرد.

وی  در حاشیه بازدید خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در گفت‌وگویی به اهداف سفر خود طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت هدف من از سفر به واحدهای دانشگاهی بازدید از طرح‌های عمرانی جدید و نیمه تمام و رسیدگی به کیفیت ساختمان‌های مختلف  است.

هاشمی افزود:  بنا داریم پس از برگزاری جلسات متعدد تا پایان سال جاری اکثر طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع ساخت و ساز در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور در حال اجراست، گفت:‌ بنا داریم پس از برگزاری جلسات متعدد تا پایان سال جاری اکثر طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

محسن هاشمی از اختصاص ۳۰ درصد از بودجه دانشگاه آزاد اسلامی به بخش فعالیت‌های عمرانی خبر داد و گفت: امسال قرار شده بودجه خوبی در بخش فعالیت‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تخصیص یابد.

محسن هاشمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در فضای تقریباً یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع در واحدهای دانشگاهی ساخت و ساز در بخش‌های مختلف آموزشی، اداری، دانشجویی، مذهبی و رفاهی در حال اجرا دارد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به جدی گرفتن اجرای طرح‌های جدید و اتمام طرح‌های نیمه تمام در سراسر واحدهای دانشگاهی کشور اظهار کرد: همانند دستگاه‌های دولتی کشور، در دانشگاه آزاد اسلامی نیز عادت شده که پس از پرداخت هزینه‌های جاری به فعالیت‌های عمرانی بودجه می‌دهند و یا با تمام شدن بودجه جاری از صندوق بودجه عمرانی برداشت کرده و صرف هزینه‌های جاری می کنند که این روال باید هم در کشور و هم در دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کند.

 

گفتنی است علی الظاهر مسئولین دانشگاه آزاد تبریز به دلیل ورود هیئت امنای دانشگاه آزاد مشغول نظافت و آب و جاروی دانشگاه هستند.

انتهای خبر