۸۰ درصد مردم آذربایجان شرقی زیر پوشش دیجیتالی رفتند

قایم مقام سازمان صدا و سیما گفت: ۸۲ درصد مردم زیرپوشش شبکه تلویزیونی دیجیتال هستند و تا پایان امسال این میزان به ۹۵ درصد می رسد. به گزارش اعتدال پرس، سیدرمضان موسوی مقدم در آیین بهره برداری از سامانه دیجیتال شبکه های رادیویی و تلویزیونی در هشترود افزود: سامانه دیجیتال در کشور با سرعت در حال […]

image_pdfimage_print

قایم مقام سازمان صدا و سیما گفت: ۸۲ درصد مردم زیرپوشش شبکه تلویزیونی دیجیتال هستند و تا پایان امسال این میزان به ۹۵ درصد می رسد.

به گزارش اعتدال پرس، سیدرمضان موسوی مقدم در آیین بهره برداری از سامانه دیجیتال شبکه های رادیویی و تلویزیونی در هشترود افزود: سامانه دیجیتال در کشور با سرعت در حال گسترش بوده و اجرای این طرح از برنامه زمانی پیش بینی شده جلو است.

وی با اشاره به طرح راه اندازی سامانه دیجیتال هشترود، اظهار کرد: این طرح در راستای گذر از سامانه آنالوگ به دیجیتال اجرا شده و مردم این شهر نیز به استفاده کنندگان از این سامانه در کشور پیوستند.

وی یادآوری کرد: با راه اندازی این سامانه تلویزیونی حدود ۳۶ هزار نفر از مردم این منطقه از ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۲ شبکه رادیویی با کیفیت دیجیتال بهره مند شدند.

در حال نمایش Picture 069.jpg

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: برای اجرای سامانه دیجیتال این شهرستان بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

علی نواداد، افزود: با افتتاح این سامانه بیش از ۸۰ درصد مردم استان از این سامانه استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون استان در اجرای این طرح از میانگین کشور جلو بوده و با برنامه ریزی های انجام شده، اجرای این سامانه در حال گسترش است.

نواداد همچنین در این آیین افتتاح از راه‌اندازی خط STM1 خبر داد و افزود: خط STM1 این امکان را فراهم می‌سازد که در مواقع لازم و ضروری بتوان از این شهرستان بدون استفاده از دیگر امکانات، برنامه‌های زنده پخش کرد.

انتهای خبر