ادامه تغییرات در استانداری آذربایجان‌شرقی/ مدیرکل جدید حراست هم منصوب شد

همانطورکه در مطلب ۲ روز پیش اعتدال پرس از کلید خوردن دور جدید انتصابات در استانداری و ادامه آن در روزهای آینده خبر داده شده بود، امروز طی حکمی مدیرکل جدید حراست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد تا یکی دیگر از مدیران اتوبوسی باقی مانده در استانداری از اتوبوس پیاده شود. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده استاندار […]

image_pdfimage_print

همانطورکه در مطلب ۲ روز پیش اعتدال پرس از کلید خوردن دور جدید انتصابات در استانداری و ادامه آن در روزهای آینده خبر داده شده بود، امروز طی حکمی مدیرکل جدید حراست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد تا یکی دیگر از مدیران اتوبوسی باقی مانده در استانداری از اتوبوس پیاده شود.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای مدیران استانداری علی احمدی را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری معرفی کرد.

وی با اعطای حکم انتصاب مدیرکل جدید حراست، بر تلاش و کوشش در راستای صیانت، حراست و حفاظت از مجموعه منابع استانداری در مسایل اسنادی، پرسنلی و فیزیکی با رعایت جوانب شرعی و همچنین بهره‌گیری از نیروهای متخصص، متعهد، خدوم و دلسوز مجموعه تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه از مدیران استانداری خواست از تمام امکانات و اختیارات خود استفاده کنند تا استان در سال ۹۳ دوران رکود را پشت سر گذاشته و شاهد دوران رشد و شکوفایی خود باشد.

وی گفت: سال ۹۳ سالی است که با توانمندی‌های ویژه استان را اداره خواهیم کرد و بنده مطمئنم که با همت و تجربه مدیران توانمند استان و با نگاهی متفاوت نسبت به گذشته می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

جبارزاده همچنین از مدیرکل جدید حراست استانداری خواست با ارایه یک نگاه جدید در مسایل حراستی، مباحث توسعه‌ای استان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

استاندار  در این جلسه همچنین ضمن معرفی احمد جهانسری به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و حسن استوار آذر به عنوان مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های حسن حقیقیان، مدیرکل پیشین حراست و مصطفی اروجی، مدیرکل پیشین پدافند غیرعامل استانداری نیز قدردانی کرد.

احمدی پیش از این در معاونت اقتصادی اداره اطلاعات استان مسئولیت داشت.

 

انتهای خبر