رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: گشایش پنجره امنیت پلیس فتا به سوی کاربران

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت: تامین امنیت فضای مجازی با تعامل و همکاری پلیس فتا با سایر نهادها به خصوص دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.  به گزارش اعتدال پرس، محمد قاسملو امروز در جمع دانجشویان علمی کاربردی تبریز ضمن بر شمردن اهداف، وظایف و موفقیت‌های کسب شده در این سه سال اخیر که نسبت به عملکرد سایر […]

image_pdfimage_print

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت: تامین امنیت فضای مجازی با تعامل و همکاری پلیس فتا با سایر نهادها به خصوص دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.

 به گزارش اعتدال پرس، محمد قاسملو امروز در جمع دانجشویان علمی کاربردی تبریز ضمن بر شمردن اهداف، وظایف و موفقیت‌های کسب شده در این سه سال اخیر که نسبت به عملکرد سایر کشورها، بی‌نظیر بوده است گفت: این پلیس یک نهاد جامعه محور و جهانی بوده که حوزه ماموریتی آن با توجه به گستردگی زمانی و مکانی نیاز به ابزارها و آگاهی‌های بالایی دارد و این پلیس توانسته به این موفقیت دست یابد.

این مقام انتظامی افزود: با عنایت به اینکه سال ۹۳ به نام پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است در این سال سعی بر این است که دو مقوله پیشگیری و تقویت ارتباطات فی ما بین پلیس و مردم و به خصوص جامع هدف این پلیس با تمام توان پیگیری شود.

قاسملو اضافه کرد: فضای مجازی محیطی است که انعکاس تمام موارد فضای حقیقی با شدت تمام در آن نمود داشته و از همه مهم‌تر، وجهه گمراهی آن موجبات سودآوری بیشتر متخلفان فضای حقیقی به فضای مجازی برای بهره‌مندی از این فضا در جهت رسیدن به مقاصد شوم خود می‌شود.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: جوانان و به خصوص قشر دانشگاهی باید آگاه بوده و ضمن رعایت استفاده صحیح و بهینه از این فضا، محیط اینترنت را به فضایی پاک و آرام برای بهره‌مندی کاربران دیگر آماده سازند،

وی ادامه داد: نقش دانشگاه و جوانان در این حوزه مهم بوده و می‌تواند تحولی عظیم در این برهه را رقم بزند و این فضا آکنده از رفتارهای نامناسب برخی کاربران بوده که استفاده صحیح را از آن یاد نگرفته و با رفتارهای خود ناآرامی را برای دیگران به وجود آورده‌اند.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف پلیس، حذف شکاف فاصله بین مردم و این پلیس بوده که موفقیت آن در گروی همدلی و یکی بودن پلیس با تک تک آحاد جامعه است.

انتهای خبر