سقوط کاملا آزاد دستگاه سقوط آزاد/ شهربازی ائل‌گلی تبریز بازهم حادثه آفرید+جزئیات حادثه

سقوط یکی از دستگاههای شهربازی ائل‌گلی تبریز، موجب مصدومیت شدید دو نفر شد. به گزارش اعتدال پرس، دیشب ساعت ۲۱:۳۷ دو نفر در شهربازی ائل‌گلی تبریز که سوار بر دستگاه سقوط آزاد شده بودند، سقوط کرده و از ناحیه کمر و ستون فقرات آسیب دیدند و به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافتند. مصدومان این […]

image_pdfimage_print

سقوط یکی از دستگاههای شهربازی ائل‌گلی تبریز، موجب مصدومیت شدید دو نفر شد.

به گزارش اعتدال پرس، دیشب ساعت ۲۱:۳۷ دو نفر در شهربازی ائل‌گلی تبریز که سوار بر دستگاه سقوط آزاد شده بودند، سقوط کرده و از ناحیه کمر و ستون فقرات آسیب دیدند و به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافتند.

مصدومان این حادثه دو مرد در سنین حدود ۲۶ و ۳۳ ساله و باجناق هم می باشند.

ناظر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: قطع برق دلیل حادثه دیشب شهربازی پارک ائل‌گلی تبریز بوده است.

  قادر علی‌پور پرویزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با قطع برق دستگاه سقوط آزاد، در هنگام استفاده از آن و بازگشت برق به شبکه‌های این دستگاه کفه‌های حامل استفاده کنندگان با سرعت زیاد به طرف پایین سقوط کردند.

وی با اشاره به اینکه این کفه‌ها با سطح سیمانی موجود در پایین دستگاه برخورد کردند، گفت: با توجه به سرعت برخورد، دو نفر از هموطنان که در کفه برخورد کننده بودند دچار مصدومیت شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

براساس این گزارش، تلاش خبرنگار فارس برای تماس با مسئول شهربازی ائل‌گلی تبریز متاسفانه تا زمان ارسال این گزارش به نتیجه ختم نشد و شماره تماس ایشان بوق خاموش را در تماس‌ها به ما ارائه کرد.

براساس این گزارش، بر اثر سقوط یک خانواده سه نفره از چرخ و فلک شهربازی ائل‌گلی در یکم آبان ۱۳۹۱ نیز ۲ تن کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

ساسان فرشی مدیر کل استاندارد آذربایجان‌شرقی سال گذشته اعلام کرده بود، تجهیزات مورد استفاده در پارک ائل گلی تبریز، در پانزدهم مرداد ۹۱ از شرکت استاندارد ایران، گواهی بازرسی اخذ کرده و دستگاه‌های مشغول به کار در پارک ائل گلی تبریز، استانداردهای لازم را اخذ کرده‌اند.

انتهای خبر