جدیدترین تحولات مدیریتی در استان/ قطعی شدن تغییر چند اداره و تلاش عجیب یک مدیر برای ابقا

به نظر می رسد روند استقرار و تکمیل تیم مدیریتی دولت یازدهم در استان هنوز ادامه خواهد داشت و در این راستا شنیده شد که تغییر چند مدیر استانی مراحل نهایی خود را طی می کند و با قطعی شدن گزینه جایگزین، مراسم  تودیع و معارفه آنها برگزار خواهد شد. بر اساس گزارشات رسیده به اعتدال پرس […]

image_pdfimage_print

به نظر می رسد روند استقرار و تکمیل تیم مدیریتی دولت یازدهم در استان هنوز ادامه خواهد داشت و در این راستا شنیده شد که تغییر چند مدیر استانی مراحل نهایی خود را طی می کند و با قطعی شدن گزینه جایگزین، مراسم  تودیع و معارفه آنها برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارشات رسیده به اعتدال پرس از منابع موثق، مدیرکل فنی و حرفه ای، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، مدیرکل منابع طبیعی استان و تعداد قابل توجهی از بخشداران استان بزودی از قطار دولت یازدهم پیاده می شوند.

البته مدیران فعای این مجموعه ها از مدتها پیش رایزنی های زیادی برای جلب نظر مسئولان تصمیم گیر استانی و کشور برای ابقای خود به کار گرفته اند که شنیده ها حاکی است این تلاش ها نتیجه بخش نبوده است.

  گفته می شود، مدیرکل منابع طبیعی استان که برکناری خود را محتمل می دانست، تلاش ها و لابی های عجیبی برای ابقای وی به جریان افتاده و حتی یکی از خبرنگاران معروف همشهری وی در یکی  از نهادهای رسانه ای استان به همراه  یکی از استانداران آذری زبان نزدیک به رئیس جمهور و چند نماینده اصولگرای مجلس، برای ابقای وی تلاشهای شبانه روزی ویژه ای انجام داده بودند که البته نهایتا مثمر ثمر نشده است.

این گزارش همچنین حاکی است، در خصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از دکتر دهناد به عنوان گزینه جایگزین دکتر امین فرد در این دانشگاه نام برده می شود. وی که هم اکنون معاون مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان است از چهره های علمی فعال و خلاق استان است که بنا به پیشنهاد جمعی از اساتید و کادر آموزشی مراکز علمی کاربردی استان برای این سمت در نظر گرفته شده است.

در مورد سازمان فنی و حرفه ای استان هم از یکی از مسئولین ارشد ستاد روحانی در استان به عنوان گزینه نهایی نام برده می شود و احتمالا تا چند روز آینده مراسم معارفه وی و تودیع مهندس سیابانی در این سازمان برپا خواهد شد.

تغییر بخشداران نیز از دیگر تحولات مدیریتی مهم در استان است که طی روزهای آتی دور جدید این جابجایی ها انجام خواهد شد.

خبرهای رسیده به اعتدال پرس حاکی است با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، تغییر چند ارگان دیگر نیز قرار است در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گیرد که به محض قطعی شدن و کسب اطلاعات دقیق، به اطلاع خواهد رسید.

انتهای خبر