شهادت مدیرکل سابق بنیاد شهید در سوریه +عکس

امام جمعه شیراز ، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، در این بیانیه امده است : سردار رشید سپاه اسلام ، شهید […]

image_pdfimage_print

امام جمعه شیراز ، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، در این بیانیه امده است : سردار رشید سپاه اسلام ، شهید حاج عبدالله اسکندری که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور درحرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین (ع) نوش جان کرد .

 این بیانیه افزوده است : تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا… الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند ˈیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کندˈ.

این بیانیه ادامه داده است : امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند .

آیت الله اسدالله ایمانی ، سید محمد احمدی و غیب پرور در این بیانیه مشترک افزودند: مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

براساس این بیانیه به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارا…(ع)برگزار می گردد و از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس جهت شرکت دراین مراسم دعوت بعمل امده است . خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا هم نوشت: سردار اسکندری که تا سال ۱۳۹۲ سمت مدیریت بنیاد شهید امور ایثارگران استان فارس را بر عهده داشت همزمان با عید مبعث پیامبر اسلام (روز سه شنبه ) به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی به دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای خبر