فرماندار تبریز لوایح شورا را برگشت داد/ تاکید مجدد شورا بر مصوبه افزایش کرایه اتوبوس ها

جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز به بررسی لوایح برگشتی از فرمانداری اختصاص یافت. به گزارش اعتدال پرس، در جلسه علنی امروز(یکشنبه) شورای شهر تبریز لوایحی که از فرمانداری تبریز به صحن شورا برگشت داده شده بود بررسی شدند.  لوایحی که در محورهای درصد تملک شهرداری از لاله پارک، درصد تملک شهرداری از هشت بهشت و […]

image_pdfimage_print

جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز به بررسی لوایح برگشتی از فرمانداری اختصاص یافت.

به گزارش اعتدال پرس، در جلسه علنی امروز(یکشنبه) شورای شهر تبریز لوایحی که از فرمانداری تبریز به صحن شورا برگشت داده شده بود بررسی شدند.

 لوایحی که در محورهای درصد تملک شهرداری از لاله پارک، درصد تملک شهرداری از هشت بهشت و افزایش کرایه های اتوبوس ها به تصویب اعضای شورا رسیده و جهت تأیید به فرمانداری ارسال شده بودند با عدم تأیید در فرمانداری تبریز به شورای شهر برگشت خورد.

 در مورد افزایش نرخ کرایه های اتوبوس های شهری، اعضای شورا با پافشاری روی مصوبه خود، مصوبه را بار دیگر به فرمانداری ارجاع دادند که در صورت عدم تأیید مجدد توسط فرمانداری این مصوبه به شورای حل اختلاف ارجاع داده خواهد شد.

 در این جلسه همچنین اعضای شورا طی نامه ای از شهرداری درخواست کردند تا بلوک های سیمانی استفاده شده برای برای پلمپ اماکن دارای تخلف ساختمانی را جمع آوری کند.

گفتنی است، منشاء این نامه حادثه ای است که چندی پیش در خیابان شریعتی رخ داده و واژگونی یکی از این بلوک های سیمانی منجر به مرگ دختر هفده ساله و مصدومیت شدید پدر وی شد.

 بلوک سیمانی

انتهای خبر