مرگ دلخراش مادر و سه قلوهایش در سانحه رانندگی

واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در کیلومتر ۱۰ محور گناباد به تربت حیدریه مادر و سه قلوهای ۱٫۵ ساله‌اش را به کام مرگ کشاند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، در ساعت ۴:۳۰ بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان گناباد مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ […]

image_pdfimage_print

واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در کیلومتر ۱۰ محور گناباد به تربت حیدریه مادر و سه قلوهای ۱٫۵ ساله‌اش را به کام مرگ کشاند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، در ساعت ۴:۳۰ بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان گناباد مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در کیلومتر ۱۰ محور گناباد به تربت حیدریه بلافاصله ماموران پاسگاه عمرانی این فرماندهی به همراه نیروهای اورژانس و پلیس راه به محل اعزام شدند.

این گزارش حاکی است، با حضور ماموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که یک دستگاه خودرو تندر ال۹۰ از جاده منحرف و واژگون شده است که در این سانحه متأسفانه مادر و سه قلوهای یک و نیم ساله‌اش (دو پسر و یک دختر) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و راننده خودرو با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود.

پلیس نوشت که در بررسی به عمل آمده توسط کارشناس پلیس راه علت واژگونی، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی راننده ال ۹۰ عنوان شده است.

انتهای خبر