اتفاق عجیب در شبکه خبر!

فاجعه عجیب و خجالت آور در شبکه خبر بخش شبانگاهی اخبار ورزشی شبکه بین المللی خبر نتیجه بازی تیم های ایران و ترینیداد را در حالی اعلام کرد که هنوز بازی شروع نشده بود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پارسینه، شب گذشته رسانه ملی با آن عرض و طولش مرتکب خطای وحشتناکی درباره بازی تدارکاتی […]

image_pdfimage_print

فاجعه عجیب و خجالت آور در شبکه خبر بخش شبانگاهی اخبار ورزشی شبکه بین المللی خبر نتیجه بازی تیم های ایران و ترینیداد را در حالی اعلام کرد که هنوز بازی شروع نشده بود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پارسینه، شب گذشته رسانه ملی با آن عرض و طولش مرتکب خطای وحشتناکی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال شد که حتی تصورش هم غیرممکن به نظر می‌رسید.

در حالی که بازی تیم های ایران و ترینیداد و توباگو ساعت ۲۲:۳۰ شروع می شد، دوستان خوب‌مان در شبکه به اصطلاح بین‌المللی خبر در بخش اخبار ورزشی ساعت ۲۱:۳۰ مدعی شدند نیمه اول بازی به پایان رسیده و تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامیده است! 

این در حالی بود که درست در همین زمان اتوبوس حامل بازیکنان دو تیم تازه در حال ورود به استادیوم بود!

آیا فاجعه جز این است که تیم ملی این مملکت که از قضا یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی جام جهانی هم هست، آخرین بازی تداکارتی‌اش را در حالی برگزار کند که رسانه ملی مان در مورد ساعت، جزییات و حتی نتیجه این مسابقه اطلاع دقیقی ندارد!

آیا کسب اطلاع دقیق و رساندن آگاهی به مردم مشتاق اینقدر کار سختی است که دوستان خوب‌مان در رسانه شکوهمند ملی از آن عاجز هستند؟ یعنی باید باور کنیم صداوسیمای این مملکت حتی توانایی تشخیص ساعت آغاز یک بازی ملی را هم ندارد؟

انتهای خبر