در تجمع دیروز آبرسان چه گذشت +تصاویر

عصر روز گذشته(سه شنبه) در تبریز، تجمعی خیابانی در اعتراض به آنچه «بدقولی رئیس جمهور حسن روحانی در خصوص دریاچه ارومیه» نامیده می شد انجام گرفت. به گزارش اعتدال پرس ، از چند روز پیش برخی فعالان در شبکه های اجنماعی خبر از برگزاری تجمعی در اعتراض به بدقولی رئیس جمهور حسن روحانی در خصوص […]

image_pdfimage_print

عصر روز گذشته(سه شنبه) در تبریز، تجمعی خیابانی در اعتراض به آنچه «بدقولی رئیس جمهور حسن روحانی در خصوص دریاچه ارومیه» نامیده می شد انجام گرفت.

به گزارش اعتدال پرس ، از چند روز پیش برخی فعالان در شبکه های اجنماعی خبر از برگزاری تجمعی در اعتراض به بدقولی رئیس جمهور حسن روحانی در خصوص رسیدگی به وضعیت اسف بار دریاچه ارومیه می دادند.

 این عده درست روزی را برای تجمع انتخاب کرده بودند که سال گذشته در چنین روزی حسن روحانی در سفر خود به تبریز و سخنرانی در سالن شهید پورشریفی وعده احیای دریاچه ارومیه را داد.

معترضین معتقدند اقدام اثر بخشی آنچنان که انتظار بود در یک سال س از پیروزی حسن روحانی در این راستا صورت نگرفته است و تنها به تشکیل برخی کمیته ها بسنده شده است.

استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری تبریز تا عصر سه شنبه در پاسخ به سوالات درباره درخواست مجوز برای این تجمع از عدم چنین درخواستی سخن گفتند.

این تجمع بدون مجوز، در میان تدابیر امنیتی نیروی انتظامی جهت حفظ آرام بودن تجمع در مسیر چهارراه آبرسان به طرف فلکه دانشگاه آغاز شد.

 

ماموران انتظامی پس از مشاهده انحراف در شعارها، تعدادی را که قبلا سابقه احضار و بازداشت در خصوص مباحث امنیتی را داشتند، بازداشت کردند.
انتهای خبر