پایان ریاست ۱۶ساله با سابقه ترین مدیر آذربایجان شرقی/ سرپرست جدید دانشگاه صنعتی سهند تبریز منصوب شد

با سابقه ترین مدیر استان و رئیس یکی از مهمترین دانشگاههای آذربایجان شرقی سرانجام در دولت یازدهم از قطار پیاده شد. به گزارش اعتدال پرس، محمدرضا چناقلو که از سال ۷۹ به مدت شانزده سال عهده دار ریاست دانشگاه صنعتی سهند تبریز بود، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ریاست این دانشگاه کنار […]

image_pdfimage_print

با سابقه ترین مدیر استان و رئیس یکی از مهمترین دانشگاههای آذربایجان شرقی سرانجام در دولت یازدهم از قطار پیاده شد.

به گزارش اعتدال پرس، محمدرضا چناقلو که از سال ۷۹ به مدت شانزده سال عهده دار ریاست دانشگاه صنعتی سهند تبریز بود، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ریاست این دانشگاه کنار رفت.

 دکتر رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی رسول آذری خسروشاهی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سهند منصوب کرد.

در حکم انتصاب رضا فرجی‌دانا برای رسول آذری خسروشاهی آمده است:

«امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی سهند را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید؛ بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید».

رسول آذری خسروشاهی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند است و در گذشته مسوولیت معاونت اداری مالی دانشگاه سمنان و معاونت دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند را بر عهده داشته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات محمدرضا چناقلو رییس سابق دانشگاه صنعتی سهند در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. چناقلو از سال ۷۹ تا کنون ریاست دانشگاه صنعتی سهند تبریز را بر عهده داشته است.

انتهای خبر