تغییر در هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان/ جوانترین نماینده تبریز رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی شد

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در سال سوم فعالیت خود در مجلس نهم ، ترکیب جدیدی به خود گرفت. به گزارش اعتدال پرس، با برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، میرهادی قره سید رومیانی نماینده جوان تبریز و حومه رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد. قره سید رومیانی در گفت و گو با خبرنگار […]

image_pdfimage_print

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در سال سوم فعالیت خود در مجلس نهم ، ترکیب جدیدی به خود گرفت.

به گزارش اعتدال پرس، با برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، میرهادی قره سید رومیانی نماینده جوان تبریز و حومه رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد.

قره سید رومیانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خانه ملت از برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و تغییر هیئت رئیسه این مجمع خبر داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز( ۲۵ خرداد) مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی انتخابات سالانه خود را برگزار کرده که طی آن ریاست مجمع به مدت یک سال به بنده و سمت سخنگویی مجمع به مهناز بهمنی و همچنین نایب رئیسی این مجمع نیز به غلامرضا نوری قزلجه واگذار شد.

لازم به ذکر است که پیش از این اسماعیل سعیدی ریاست مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی را برعهده داشت .

گفتنی است قره سید رومیانی سال ۱۳۵۴ در آذرشهر دیده به جهان گشود و در حال حاضر نیز این نماینده مجلس شورای اسلامی دانشجوی رشته حقوق بین الملل در مقطع دکتری در کشور ترکیه است. وی استخدام رسمی قوه قضاییه است و در دادگستری کل تهران مشغول فعالیت می باشد.

انتهای خبر