امیری: تغییر استانداران تا الان در دستور کار نیست/ ارزیابی از عملکرد استانداران را شروع کرده‌ایم

سخنگوی وزارت کشور با تأکید بر اینکه گروه‌های ارزیابی در برخی استان‌ها مستقر هستند، گفت: تا الان همه استانداران فعلی نمره قابل قبول را دارند و نظر دولت را تأمین می‌کنند و تغییر هیچ استانداری در برنامه وزارت کشور وجود ندارد.  به گزارش اعتدال پرس، حسینعلی امیری قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی […]

image_pdfimage_print

سخنگوی وزارت کشور با تأکید بر اینکه گروه‌های ارزیابی در برخی استان‌ها مستقر هستند، گفت: تا الان همه استانداران فعلی نمره قابل قبول را دارند و نظر دولت را تأمین می‌کنند و تغییر هیچ استانداری در برنامه وزارت کشور وجود ندارد.

 به گزارش اعتدال پرس، حسینعلی امیری قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی این وزارتخانه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برخی فضاسازی‌ها مبنی بر اینکه بعد از تغییر استاندار البرز، چند استاندار دیگر نیز برای تغییر در دستور کار هستند، اظهارداشت: ما ارزیابی از عملکرد استانداران را شروع کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت کشور با تأکید بر اینکه گروه‌های ارزیابی در برخی استان‌ها مستقر هستند، تصریح‌کرد: تا الان همه استانداران فعلی نمره قابل قبول را دارند و نظر دولت را تأمین می‌کنند، از این رو استانداری برای تغییر در برنامه وزارت کشور وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استانداران با قوت در جامعه منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت و برنامه‌های آقای رئیس‌جمهور و وزارت کشور را دنبال می‌کنند.

البته در روزها وهفته های اخیر شایعات بسیار قوی از برکناری تعدادی دیگراز استانداران با عملکرد ضعیف و نیز استعفای برخی استانداران به گوش میرسید .

انتهای خبر