افتتاح مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون روحانی در تبریز/ شریعتمداری: سامد، پل ارتباطی بین دولت و مردم است

معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر بین دولت و مردم است. به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری ظهر روزسه شنبه در آیین راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز افزود: تلفن ۱۱۱ سامد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است که […]

image_pdfimage_print

معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سامد، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر بین دولت و مردم است.

به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری ظهر روزسه شنبه در آیین راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز افزود: تلفن ۱۱۱ سامد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است که این مرکز یک روز پیش از ورود رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی شروع به کار کرده و افراد قابل ملاحظه ای در این مرکز در هر شیفت آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات مردم هستند.

محمد شریعتمداری گفت: این مرکز با توان پاسخگویی ۲۵۰ تماس همزمان آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و سووالات مردم و همچنین پل ارتباطی بین دولت و مردم است و با این روش عزت مردم نسبت به روش های قدیمی حفظ می شود.افتتاح مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

وی گفت: مرکز سامد با استماع نظرات مردم و جمع بندی و قرار دادن آنها در اختیار رییس جمهوری و وزیران به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.

شریعتمداری اعلام کرد: در بازدیدی که از این مرکز انجام دادیم، به طور نمادین پاسخگوی تماس دو نفر از شهروندان تبریزی بودیم که در یک مورد خواستار ارتقا سطح سلامت اداری در ادارات بودند و دیگری شکایت در مورد ناهنجاری مالی در یکی از نهادهای عمومی بود که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.

وی گفت: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و سامد برقرار کننده این ارتباط است و دولت تمایل دارد این روش جایگزین نامه و دیگر روش های درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم باشد.

شریعتمداری افزود: کسانی که مایل باشند از طریق نامه با رییس جمهوری ارتباط برقرار کنند، می توانند در طول مسیر و یا ملاقات عمومی در ورزشگاه نامه های خود را تحویل دهند.

معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست دولت این است که سامانه ارتباط مردمی را در استان ها برای ارتباط بیشتر مردم با مسوولان ارشد استان دایر نگه دارد و مردم از طریق دفاتر پیشخوان می توانند مکاتبات خود را با دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری انجام و پاسخ را از همان طریق دریافت کنند.

وی تصریح کرد: از ۲۹ اردیبهشت یک روز قبل از حضور رئیس جمهور تا ۵ خرداد، این مرکز فعالیت خواهد کرد و البته نظر این است که بعد از سفر هم این سامانه برای ارتباط با مدیران ارشد استانی ادامه داشته باشد و از استاندار هم می خواهیم که موجبات ادامه کاراین سامانه را ترتیب دهند و از طریق همین تلفن ارتباط تلفنی با نهاد ریاست جمهوری در تهران نیز ثبت کنند.

رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در هفدهمین سفر استانی دولت یازدهم روز چهارشنبه /فردا/ میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهند بود.

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
افتتاح مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

انتهای خبر