مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز معرفی شد

رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز طی مراسمی درفشی را  نهمین مدیر عامل این شرکت معرفی کرد.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، درحکم مدیرعامل جدید بر توجه ویژه به ارتقاء فرهنگ سلامت ، ایمنی و محیط زیست در راستای صیانت از کرامت انسانی ، شناسایی نیروهای توانمند ، مسئولیت پذیر ، صدیق و برخوردار از وجدان کاری جهت بهره گیری از قابلیت های کارکنان ، جذب و تقویت نیروی انسانی کارآمد با ارائه آموزشهای علمی ، توسعه و تکمیل زنجیره تولید با ارتقاء بهره وری ، توجه به اصل مشتری مداری و ذینفعان و همچنین حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی تاکید شده است .

دکتر توکلی دراین مراسم گفت : با معرفی مهندس درفشی در راستای حفظ جایگاه بزرگان این صنعت، برگ زرین دیگری در پتروشیمی تبریز ترسیم و شکل میگیرد که نشانگر اعتماد به مجموعه با بهره گیری از ظرفیت های بومی ، تخصصی و مدیریتی می باشد.
در این نشست همچنین بر ایجاد ارزش افزوده با بهره گیری از ظرفیت های خام جهت افزایش تولید ثروت برای کشور ، با تعامل پالایشگاه وپتروشیمی بعنوان امانت و سرمایه ملی جهت گشایش درهای توسعه با اجرای پروژه های جدید    تاکید شد.

درفشی نیز با اشاره به نقش مدیریت نوین در بهبود وضعیت اقتصادی شرکت گفت : بار سنگین در کنار متخصصان سختکوش بسیار سبک تلقی میشود که امیدوارم با همیاری همکاران صدیق و تلاشگر خود بتوانیم پتروشیمی تبریز را به نگین برتر صنایع پتروشیمی ایران تبدیل کنیم .
گفتنی است مهندس درفشی پیش از این مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت   ملی نفت ایران را بر عهده داشت .
همچنین از تلاشهای مهندس سلیمانی در مدت تصدی مدیریت این شرکت تقدیر بعمل آمد.