برخی رسانه‌های خارجی به دنبال خبرسازی دروغ از تبریز هستند/ آرامش تبریز، نشانه غیرت دینی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وارد نشدن تبریزی ها و آذربایجانی ها به اغتشاش های اخیر نشانه شعور بالا، غیرت دینی و ملی آنان بود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی کشور اقتصاد است و مردم از نظر اقتصادی با مشکلات متعددی روبه رو هستند، افزود: حرکت های اخیر هم نتیجه سوء استفاده دشمن از این ناحیه بود وگرنه ایرانی عاقل، اموال بیت المال، بانک، اتوبوس و آمبولانس را آتش نمی زند.

وی با بیان اینکه به طور قطع عوامل ضد انقلاب در شکل گیری این اغتشاش ها نقش دارند، افزود: وقتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه سابق آمریکا، جان کری از اغتشاشگران حمایت می‌‌کنند به طور قطع هدف‌‌شان برهم زدن آرامش عمومی در کشور ماست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پایبندی به الزامات اقتصاد مقاومتی و رونق و کیفیت بخشی به تولید و تشویق به مصرف محصولات داخلی را در کاهش مشکلات اقتصادی و شکوفایی اقتصاد کشور مؤثر دانست.

معاون امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی: برخی رسانه‌های خارجی به دنبال خبرسازی دروغ از تبریز هستند/ مردم آرامش و روال عادی را در شهر می‌‌بینند

برخی رسانه‌های خارجی به دنبال خبرسازی دروغ از تبریز هستند/ مردم آرامش و روال عادی را در شهر می‌‌بینند

شهرتی‌فر گفت: رسانه‌های خارجی در شهرهایی مانند تبریز که خبری نیست دست به دروغ‌پردازی و خبرسازی زده‌اند اما مردم تبریز همگی شاهد هستند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با آناج در خصوص دروغ‌پراکنی برخی شبکه‌های خارجی در خصوص تجمع و اعتراض در تبریز، اظهار داشت: کاملا این مساله را تکذیب می‌کنم، چه در روز گذشته و چه روزهای قبل از آن هیچ تجمع اعتراضی یا مشابه آن در تبریز شکل نگرفته و از مردم تبریز که همراه با مسئولین نظم و انظباط شهر را تامین کرده‌اند سپاسگزاری می‌کنم.

وی افزود: اینکه در کشور ما ناامنی ایجاد شده و منافع ملی‌‌مان به خطر بیفتد و در نظام جمهوری اسلامی شاهد اغتشاش باشیم، تنها باعث شادی دشمنان‌مان می‌شود و آنها حتی در شهرهایی مانند تبریز که خبری نیست دست به دروغ‌پردازی و خبرسازی زده‌اند.

معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند به دروغ درباره ناآرامی و اعتراض در تبریز خبر می‌دهند، عنوان کرد: مردم تبریز همگی شاهد هستند که هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان هم به سخنان این شبکه‌ها گوش نداده‌اند و خوشبختانه فضا کاملا آرام است.