⭕️ابهام در لیست مدیران بازنشسته استان آذربایجان شرقی❗️

به گزارش (اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، علی رغم گمانه زنی های فراوان ایام اخیر درباره لیست مدیران شاغل در نهادهای دولتی و عمومی استان آذربایجان شرقی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده و باید خداحافظی کنند، هنوز اسامی دقیق این مدیران مشخص و اعلام نشده است.

در حالیکه حدود یکماه از ابلاغ این قانون توسط دولت گذشته است و مدیران بازنشسته حداکثر تا ۲۴ آبان ماه جاری باید مسند خود را ترک کنند، ولی عدم اعلام لیست کامل و اطلاعات مدیران مزبور، باعث ابهام و انتقاد افکار عمومی شده است خصوصا اینکه مصاحبه امروز منتشر شده از زبان استاندار آذربایجان شرقی در مورد نفرات مشول این قانون در استان، موجب افزایش ابهامات و سوالات در باره این لیست گردید.

با توجه به اهمیت این موضوع برای آجاد مختلف مردم و بنا بر اصل شفاف سازی و صداقت، انتظار می رود مسئولان بطور داوطلبانه خودشان اطلاع رسانی لازم را در این باره انجام دهند تا هیچ شائبه و ابهامی در این موضوع مهم و مورد رصد افکار عمومی ایجاد نشود همچنانکه استاندار محترم و معاون سیاسی وی، خودشان خبر بازنشستگی شان را تایید و اعلام کردند.

پایگاه خبری اعتدال پرس، منتظر اعلام نظر مسئولان دیربط استان خصوصا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی آذربایجان شرقی در این خصوص بوده و آماده انتشار اطلاعات دریافتی در خصوص لیست مدیران بازنشسته می باشد.