قدردانی از اقدامات شهرداری تبریز در پروژه مقبره‌الشعرا/ اعلام تخصیص اعتبارات دولتی برای تسریع در اتمام پروژه

بازدید معاون عمرانی استانداری و شهردار تبریز از پروژه های مقبره الشعرا و پادگان ارتش

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه مقبره‌الشعرا با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ، ابراز کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام آن باشیم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، جواد رحمتی ظهر امروز همچنین اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده برای کوتاه مدت بر این مبنا است که با بهره‌برداری از ضلع شمالی پروژه، امکان تردد شهروندان و گردشگران در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات شهرداری تبریز، بدنه ضلع شمالی احداث شده و در چندماه آینده با تکمیل سقف و کف آن، شاهد آزادسازی و بهره‌برداری از بخش شمالی مقبره‌الشعرا خواهیم بود.
او با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته نسبت به اهمیت این پروژه به آن توجه نشده است، گفت: حتما باید دولت نیز برای تکمیل این پروژه کمک کند چراکه مقبره الشعرا یک پروژه ملی است و برای کشور و استان ما اهمیت ویژه‌ای دارد.
رحمتی همچنین اظهار کرد: شهرداری تبریز از بابت کمک به اجرای این پروژه ورود پیدا کرده و دولت نیز برای تسریع در تکمیل آن کمک خواهد کرد.