شکایت از تمام افرادی که املاک شهرداری را تصرف کرده‌اند

علیرضا داستان

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز از تمامی افرادی که به نحوی املاک شهرداری را تصرف کرده‌اند شکایت کرده‌ایم و در تلاش برای بازگرداندن آنها به مجموعه شهرداری هستیم.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، علیرضا داستان در جلسه امروز شورای شهر تبریز گفت: در سال ۸۷ برخی از افراد با غصب املاک شهرداری اقدام به همکاری و مشارکت در ساخت با شهرداری تبریز کرده بودند که اقدامات لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است و در حال طی مراحل قضایی است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز مطرح کرد: حدود ۲۳۷ هزار مترمربع فعلا در مراجع قضایی در حال رسیدگی است که برای برخی از آنها حکم صادر شده است و در چند مورد نیز خلع ید صورت گرفته است.

وی افزود: ١٢۵ میلیون متر مربع ملک در اختیار شهرداری تبریز است که ۶۵ میلیون مترمربع آن شامل فضای سبز است و ۶۵ میلیون مترمربع بعد نیز ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و… شهرداری است.

داستان ابراز داشت: ١١هزار و ۱۰۰ باب مغازه در قالب مجتمع‌های تجاری در اختیار شهرداری است. ۶۵ مجتمع تجاری به صورت پاساژ یا غیر پاساژ است. سامانه ثبت اطلاعات، به صورت بی‌سابقه اقدام به ثبت اطلاعات املاک کرده است.