اعتدال پرس نسخه ی جدید خود را به نام پایگاه خبری تحلیلی ” اعتدال آذربایجان” بروزرسانی کرد

پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس نسخه تازه خود را با نام جدید “اعتدال آذربایجان” راه اندازی کرد.
بدنبال وقفه ای چندروزه به جهت انجام همزمان تغییر سرور میزبان و پیاده سازی قالب جدید، پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس با نام ثبت شده و جدید “اعتدال آذربایجان” فعالیت خود را از سر گرفت.

cropped-etedalpress-e1432911823647.gifتوضیحات ضروری: نام جدید، فرمت جدید، سرور جدید
ضمن پوزش فرواران از بروز وقفه ۵ روزه در فعالیت اعتدال پرس و جهت مزید اطلاع مخاطبان در توضیح مشکلات و تغییرات بوجود آمده در این پایگاه خبری به عرض می رساند:

در پی صدور پروانه فعالیت رسمی این پایگاه خبری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال گذشته و با توجه به الزام معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه برای حذف پسوندهایی چون “نیوز” و پرس” از عناوین سایتهای خبری دارای مجوز، مجبور به اصلاح عنوان سایت شده و با انتخاب و ثبت نام جایگزین جدید “اعتدال آذربایجان” از امروز با این نام در خدمت مخاطبان گرانقدر و مردم عزیز خواهیم بود.

با توجه به کیفیت پایین قالب سایت قبلی و درخواست های مکرر مخاطان و دوستان همراه و علی رغم هزینه بر بودن طراحی قالب جدید و در حالیکه همچون برخی دوستان بنیه مالی مناسبی جهت تامین چنین هزینه هایی وجود نداشت، لیکن با احترام به مخاطبان عزیز، اقدام به طراحی و تغییر قالب سایت نمودیم که امیدواریم مقبول مخاطبان صمیمی قرار گیرد. البته پیاده سازی قالب جدید طبعا بصورت تدریجی و آزمایشی بوده و حداکثر طی دو هفته نهایی خواهد شد.

اعتدال نسخه جدید 3به دنبال مشکلات فنی عدیده ای که به دلیل افزایش بیش از حد بازدیدکنندگان و ترافیک سایت همزمان با حمله های ویروسی متعدد چندماه اخیر علیه اعتدال پرس، توام با پشتیبانی ضعیف سرور میزبان قبلی به وقوع پیوست، تصمیم به تغییر سرور و خرید هاست جدید و مناسب تر گرفته شد که با توجه به همزمانی این موضوع با طراحی و پیاده سازی قالب جدید، متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی های فی مابین، وقفه ای چندروزه در فعالیت اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) رخ داد.

گفتنی است، پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) با آدرس etedalpres.ir از اواخر سال ۱۳۹۰ فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و از اسفند سال ۱۳۹۱ با ثبت در سامانه رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(سایت ساماندهی سایتهای اینترنتی) فعالیت رسمی خود را تداوم بخشید.
همچنین با ابلاغ آیین نامه های جدید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در دی ماه سال ۱۳۹۳ ، اقدام به اخد مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نموده و با نام جدید “اعتدال آذربایجان” به ثبت رسید.