اختصاصی: ثبت نام ۷ داوطلب نمایندگی مجلس از حوزه مرند و جلفا/ افکار عمومی منتظر ورود چهره های جدید/ پدیده هایی که ثبت نام خود را به روز آخر موکول کرده اند +اسامی

ثبت نام نامزهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز شنبه ۲۸ آذر آغاز شده است.

انتخابات مجلس دهم به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، حوزه انتخابیه مرند و جلفا که از جمله حوزه های انتخابیه مهم و حساس استان است که طبق گفته رئیس ستاد انتخابات استان در پایان دومین روز، بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان داوطلبی را بعد از تبریز در استان آذربایجان شرقی داشته است.

این گزارش حاکی است، در حوزه انتخابیه مرند و جلفا و در اولین روز ثبت نام سه نفر( یزدانی، صراف و انور قاسمی) نام نویسی کردند و امروز یکشنبه دومین روز از مهلت ثبت نام چهار نفر دیگر ثبت نام خود را نهایی کردند.

عادل ابدالی، داود حسین پور ، اصغر خلفی و کریم خیالی چهار نفری بودند که امروز نام خود را برای رقابت در این میدان ثبت کردند.

با این حساب تا کنون ۷ نفر  از مرند و جلفا وارد گود رقابت انتخاباتی برای تصدی یکی از کرسی های سبز رنگ مجلس دهم شدند که این روند، نوید بخش انتخابات پرشور و رقابتی را در این حوزه را می دهد.

گفتنی است هنوز از ثبت نام حسن نژاد نماینده فعلی این شهرستان در انتخابات خبری نیست.

با توجه به اینکه در تاریخ ۹ دوره انتخابات مجلس، سابقه انتخاب مجدد یک نماینده برای دو دور متوالی وجود ندارد، افکار عمومی همچون دوره های قبل منتظر ورود چهره های جدید هستند تا شانس خود را از نو امتحان کنند.

شنیده ها حاکی است برخی چهره های جدید که قصد موج آفرینی و پدیده شدن در این انتخابات را دارند ثبت نام خود را به روز آخر موکول کرده اند.

منتظر خبرهای تکمیلی ویژه اعتدال پرس در این خصوص باشید.