پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان با نام نویسی ۴۵ کاندیدا در آذربایجان شرقی

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، ۴۵ نفر از حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی با مراجعه به ستاد انتخابات کشور و فرمانداری تبریز ثبت‌نام کردند.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان تبریز، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری امروز پایان یافت و این مهلت تمدید نشده است.

وی افزود: تعداد داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی نسبت به دوره قبل بیشتر از دو برابر شده و ان‌شاءالله شور و نشاط انتخاباتی در سطح بالایی خواهد بود.

شبستری همچنین گفت: جوان‌ترین داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در این استان ۳۱ سال و مسن‌ترین داوطلب نیز ۸۷ سال دارند.

با کاندیداهای خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی آشنا شوید؟ + سوابق و تصاویرپنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی روز ۷ اسفند ماه ۹۴ همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود که فرصت یک هفته ای داوطلبان کاندیداتوری برای ثبت نام شامگاه چهارشنبه ۲ دی ماه به پایان رسید و بدین ترتیب فهرستی حدود چهل و پنج نفره از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی شکل گرفت.

مطالب مرتبط با این خبر: