دو تغییر جدید در قطار مدیریتی استان/ خداحافظی نظمی و استوار آذر

قطار تغییرات مدیریتی استان در چهارمین ماه حضور خدابخش در مسند استانداری آذربایجان شرقی، امروز با تغییر دو مدیرکل در استان، حرکت شتاب دار گرفت.

به گزارش اعتدال آذربایجان( اعتدال پرس)، امروز دوشنبه حکم مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی صادر شد و همچنین با مسجل شدن خداحافظی استوارآذر به علت بازنشستگی، طی حکمی از سوی خدابخش، مدیرکل جدید امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اذربایجان شرقی منصوب شد.

نتیجه تصویری برای بهروز مهدوی

استاندار آذربایجان شرقی در این حکم ، بهروز مهدوی را به سمت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب کرد.

 مدیرکل جدید امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی کیست؟

بهروز مهدوی که از مدیران باسابقه وزارت کشور است، متولد سال ۱۳۴۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و از ایثارگران دوران دفاع مقدس می باشد که پیش از این مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان بود.

وی همچنین مسئولیت هایی همچون مسئول سیاسی، انتظامی بخشداری ماهنشان، بخشدار لیلان (شهرستان ملکان)، معاون فرماندار شهرستان کلیبر، فرماندار شهرستان چاراویماق، فرماندار شهرستان هشترود، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی و معاونت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

 تغییر دیگر در قطار مدیریتی استان/ بهتاج جایگزین نظمی شد

نتیجه تصویری برای ایوب بهتاج

امروز همچنین سلطانی فر وزیر ورزش و جوان با صدور حکمی، ایوب بهتاج را به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی منصوب کرد تا نظمی پس از ۴ سال از این سمت خداحافظی و مجددا بازنشسته شود.

مراسم تودیع جمشید نظمی و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش برگزار می‌شود.

بهتاج پیش از این، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی بود.