قهرمانی مس سونگون در لیگ‌برتر فوتسال با پیروزی در الکلاسیکوی ایران

قهرمانی مس سونگون در لیگ‌برتر فوتسال با پیروزی در الکلاسیکوی ایران

تیم فوتسال مس سونگون با برتری ۳ بر یک برابر گیتی‌پسند، یک هفته زودتر قهرمان لیگ برتر ایران شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال ایران با هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار مس سونگون توانست با غلبه بر گیتی‌پسند، به پنجمین قهرمانی خود در تاریخ این مسابقات دست پیدا کند.

تیم مس در نیمه نخست این دیدار توسط سالار آقاپور به گل رسید اما دقایقی بعد، کریمی بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی نیمه نخست، حمزه کدخدایی و سالار آقاپور دو بار دیگر دروازه مهمان را باز کردند تا مسی‌ها با پیروزی ۳ بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم گیتی‌پسند بازی را هجومی‌تر از حریف آغاز کرد اما بعد از گذشت نیمی از زمان این نیمه، شاگردان محمد کشاورز رو به استفاده از تاکتیک «پاور پلی» آوردند.

در سه دقیقه پایانی بازی، مس سونگون پنج خطایی شد و محدودیت خطای این تیم به پایان رسید. با وجود همه اتفاقات، در اواخر نیمه دوم شاگردان تقی‌پور با ضربه سر مهدی جاوید به گل چهارم رسیدند و مس با پیروزی برابر حریف مستقیم خود، قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شود و به پنجمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند. 

در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، مس با ۶۶ امتیاز صدرنشین و با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد. تیم گیتی‌پسند با ۵۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و کراپ با ۵۵ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. در انتهای جدول نیز، رکن آذر خاورمیانه از مدت‌ها قبل سقوطش قطعی شده و با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و مقاومت البرز نیز با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم است.