پایان جنجال های انتخاباتی پارلمان بخش خصوص در استان، نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تبریز مشخص شد

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تبریز مشخص شد

ماراتن نفس گیر و پرحاشیه دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امروز برگزار شد و ۱۵ عضو هیات جدید نمایندگان اتاق مشخص شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز که این دوره با حاشیه های فراوان و رقابت های شدید و بعضا تخریبی و هزینه های میلیاردی عجیب همراه بود، دو چهره مشهور اقتصادی یعنی احد عظیم زاده و یونس ژائله در قالب دو ائتلاف اصلی با سرلیستی خود به جنگ همدیگر رفتند که پیروز قاطع این میدان، ائتلاف اتاقی برای همه به ریاست یونس ژائله با کسب ۱۳ کرسی از جمع ۱۵ کرسی بود و از ائتلاف توسعه نیز فقط احد عظیم زاده توانست به جمع برگزیدگان دهمین دوره اتاق تبریز راه یابد. از جمع کاندیداهای مستقل نیز تنها یک نفر بنام احمد فتاح زاده اسکویی موفق به ورود به هیات این اتاق شد.

بر اساس این گزارش، از یکهزار و ۳۷۳ نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره، تعداد ۸۶۴ نفر در حوزه اخذ رای حضور پیدا کردند که ۸۶۱ رای صحیح و سه رای سفید از صندوق اخذ و منتخبان اتاق مشخص شد.

نفرات منتخب در گروههای مختلف، به ترتیب آراء شرح زیر می باشند:

در گروه صنعت: یونس ژائله، سید باقر شریف زاده، امید اسمعیل ظفر، یونس اکبرپور پایدار و سید احمد فتاح زاده اسکویی

در گروه بازرگانی: احد عظیم زاده، مسعود بنابیان، مهدی امینی، قاسم قویدل، مهرداد ایرانی،

در گروه معدن: صمد حسن زاده و جمشید برزگر

در گروه کشاورزی: رضا جعفری، میر یوسف حسینی و بشیر جعفری در گروه کشاورزی منتخبان اتاق تبریز بودند.

حال باید دید، اتاق تبریز با قدمتی بیش از یکصد سال و یدک کشیدن عنوان اولین اتاق تجاری تشکیل شده در ایران، آیا در پی اینهمه هیاهوی انتخاباتی منتخبان جدید خود، برنامه مشخص و موثری برای ارتقاء جایگاه اتاق تبریز در سطح کشور و رونق بخشی به اقتصاد استان خواهد داشت یا اینهمه هیاهو و دعوا فقط برای خود بود!