پارسا خائف، اولین آهنگ رسمی خود را منتشر کرد+ فیلم

پارسا خائف اولین اثر رسمی خود با عنوان «عشق بی پایان» را منتشر کرد.

برگزیده عصر جدید اولین اثر رسمی خود را منتشر کرد+ فیلم

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پارسا خائف خواننده نوجوان اردبیلی که با موفقیت در برنامه تلویزیونی عصر جدید به سرعت به شهرت و محبوبیت رسید حالا اولین اثر رسمی خود را با موضوع ملی میهنی منتشر می‌کند.

آهنگ ایران به آهنگسازی «فرید سعادتمند» بر روی شعری از «محمدمهدی سیار» و خوانندگی «پارسا خائف» به عنوان آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی «میدون» ساخته شده است.

پارسا خائف در مورد اولین اثر رسمی خود می‌گوید:

«برای هر هنرمندی، خلق یک اثر در ستایش کشورش بسیار شیرین و جذاب است. به عنوان فرزند کوچک و خوشه‌چین هنر این سرزمین، خوشحالم که اولین اثرم برای کشورم ایران و با استعاره‌‌ای از وطن، به نام «عشق بی‌پایان» ساخته شد. اثری که بدون حضور موثر و هنرنمایی استاد فرید سعادتمند و دکتر محمدمهدی سیار، آنی نمی‌شد که باید.
همچنین از آقایان هاشمی گلپایگانی و مهران و مهرگان علوی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانان برنامه «میدون» تشکر می‌کنم که با اعتماد و سپردن تیتراژ این برنامه به بنده، باعث شدند فرصتی فراهم شود تا دیگر بار مهمان خانه‌های مردم عزیزمان باشم.

از تمامی نوازندگان بزرگی که در قالب آهنگ‌سازی استاد سعادتمند و میکس و مستر جناب «نوید صالح‌زاده» به هنرنمایی پرداختند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم ثمره این تلاش‌ها‌ اثری درخور توجه و مورد پسند هم‌وطنان عزیزم باشد.»

ویدیوی ایران با صدای پارسا خائف را ملاحظه فرمایید:

۱۳۹۸۰۷۰۶۰۰۰۲۱۳_۲۴۰P

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres