سرمربی تراکتورسازی: لیاقت پیروزی را داشتیم

سرمربی تراکتورسازی: لیاقت پیروزی را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز بازی با قدرتی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و لیاقت پیروزی را داشتیم.

به گزارش اعتدال آذربایجان، جرج لیکنز عصر چهارشنبه پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: به خاطر حضور هواداران‌ پر شور تیم تراکتورسازی تشکر می‌ کنم و اعلام می کنم که ما در ادامه راه به حمایت هایشان نیاز داریم.
وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و امروز هم نمایش خوبی را به نمایش گذاشت و به سرمربی این تیم تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه امروز هم در داخل و هم خارج از زمین، حواشی زیادی پیرامون تیم بود، گفت: بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
وی در مورد وقت کشی بیرانوند گفت: با وجود اینکه عملکرد وی خوب بود و نشان می داد که دروازه‌ بانی در سطح بالایی است ولین وقت بازی را می گرفت که از سوی داور میدان با کارت زرد جریمه شد.
لیکنز در ادامه با بیان اینکه همیشه به بازیکنانم گفته ‌ام که سعی کنند کارت زرد یا قرمز بچه‌ گانه نگیرند، عنوان کرد: باید از اشکان دژاگه تشکر کنم که هم بازی خیلی خوبی را از خودش نشان داد و هم اینکه تیم را راهنمایی می کرد ولی به دلیل کارتی که داشت، محدودیت‌هایی برای این بازیکن در این بازی بوجود آمد.
به گزارش اعتدال آذربایجان و طبق اعلام مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس، برانکو سرمربی سرخپوشان تهران تمایلی برای حضور در نشست خبری پس از بازی تیمش نداشت و در این نشست حاضر نشد.
گفتنی است، تیم تراکتورسازی با اخذ تک امتیاز بازی امروز همچنان با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و تیم پرسپولیس هم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر هجدهم فوتبال باقی ماند.