جشن نائب قهرمانی تراکتور در غیاب اولیویرا و جعفری/ تشویق سرمربی پیشین در حضور مدیرعامل سابق تراکتور

تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز توانست با پیروزی پرگل مقابل پرسپولیس به رتبه دوم برسد و رتبه نایب قهرمانی خود را برای دومین بار پیاپی تکرار کند.     به گزارش اعتدال پرس از هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشور و از ساعت ۱۸ امروز دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز […]

image_pdfimage_print

تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز توانست با پیروزی پرگل مقابل پرسپولیس به رتبه دوم برسد و رتبه نایب قهرمانی خود را برای دومین بار پیاپی تکرار کند.

 

 

به گزارش اعتدال پرس از هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشور و از ساعت ۱۸ امروز دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که پس از ۹۰ دقیقه تراکتورسازی از سد رقیب خود گذشت.

پرسپولیس که در چندین دیدار گذشته خود مقابل تراکتور امتیازی نگرفته است اینبار نیز با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.

 پرسپولیس تهران با شکست در دیدار پایانی جام حذفی و از دست دادن سهمیه باشگاه‌های آسیا، بدون انگیزه به تبریز سفر کرده بود، خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی و استعفای یحیی گل محمدی اتفاقات مهم پرسپولیس پیش از بازی با تراکتورسازی بود با این حال گل محمدی حاضر شد برای آخرین بار روی نیمکت این تیم بنشیند.

تراکتورسازی بازی را خوب آغاز کرد و در نیمه اول و در دقیقه ۳۳ سید صالحی با محمدی دروازه‌بان تیم پرسپولیس تک به تک شده و توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان تراکتورسازی بود. در دقیقه ۵۵ جواد کاظمیان پاس عالی به مهدی کریمیان داد تا این بازیکن با یک شوت دقیق گل دوم تراکتورسازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۰ رضا حقیقی برای پرسپولیس گلزنی کرد تا  نتیجه بازی را کاهش دهد در آخرین دقیقه بازی ابراهیم زاده پاس رو به جلو برای گیلسون ارسال کرد تا این بازیکن برزیلی تراکتورسازی  سرضرب گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ برتر شد

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر پرسپولیس تهران ۶۵ امتیازی شده و با توجه به تساوی سپاهان اصفهان با آلومینیوم هرمزگان، شاگردان حسن آذرنیا به رده دوم جدول صعود کرده و با عنوان نایب قهرمانی به کار خود خاتمه بخشیدند.

در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، تیم استقلال تهران با ۶۷ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تراکتورسازی تبریز با  ۱۸ برد، ۱۱ مساوی و ۵ باخت، ۵۵ گل زده، ۳۲ گل خورده و ۶۵ امتیاز دوم شده و سپاهان اصفهان  با ۶۴ امتیاز تیم سوم جدول می‌شود.

تراکتورسازی سال گذشته نیز به این عنوان دست یافته بود با این تفاوت که سپاهان قهرمان و استقلال سوم شده بود.

تشویق  اولیویرا

در حالیکه سردار جعفری مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی قبل  از شروع بازی برای دقایقی پشت درهای ورزشگاه ماند و بعد از آن اجازه ورود به ورزشگاه را دادند تا با خودروی شخصی وارد ورزشگاه شود همزمان با ورود جعفری به استادیوم، تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتورسازی توسط هواداران به شدت تشویق شد.

هواداران تراکتور تونی اولیویرا را مورد تشویق قرار داده و خواستار بازگشت او به تیم‌شان شدند.

انتهای خبر