شکست سنگین تراکتور مقابل سپاهان/ حاشیه های قبل بازی تیم را از کار انداخت – امروز تراکتور سازی مثل یک کاریکاتور بازی کرد!

تیم سپاهان اصفهان توانست در تبریز با پیروزی پرگل مقابل تراکتور انتقام سختی از این تیم در مقابل هوادارانش بگیرد.           دو تیم تراکتورسازی و سپاهان از ساعت 15 و 30 عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در مقابل دیدگان بیش از 40 هزار هوادار به مصاف یکدیگر رفتند. […]

image_pdfimage_print

تیم سپاهان اصفهان توانست در تبریز با پیروزی پرگل مقابل تراکتور انتقام سختی از این تیم در مقابل هوادارانش بگیرد.

 

 

 

 

 

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان از ساعت 15 و 30 عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در مقابل دیدگان بیش از 40 هزار هوادار به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که هر دو تیم برای سه امتیاز وارد زمین شده بودند سپاهان موفق تر ظاهر شد و از شروع بازی توپ و میدان را در دست داشت.

محمدرضا خلعتبري در دقیقه 15 این دیدار اولین گل سپاهان را وارد دروازه تراکتورسازان کرد که در ادامه فرشيد طالبي در دقیقه 29 و محرم نويدکيا در دقیقه 56 گلهای دوم و سوم سپاهان را به ثمر رساندند.

پس از این سه گل هواداران تراکتور که به شدت از ضعف موجود در تیم خود ناراضی بودند ورزشگاه را ترک کردند.

در ادامه باز هم سپاهان صاحب توپ و میدان بود و سه گل دگر نیز در طول بازی به ثمر رساندند که آفساید اعلام شد. گيلسون سوار در آخرین دقایق این دیدار یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا باخت سنگین این تیم کمرنگ تر شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که در روزهای گذشته حواشی مختلفی در اطراف تیم تراکتورسازی وجود داشت و درگیری های زیادی بین بازیکنان این تیم به وجود آمده بود که رسانه ها برای حفظ آرامش تیم از مطرح کردن این مسایل خودداری کرده بودند.

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری بعد بازی:

تونی اولیویرا در کنفرانس بعد از بازی با سپاهان گفت: سپاهان امروز از ما خیلی خیلی بهتر بازی کرد. امروز تیم ما مثل یک کاریکاتور بود. بازیکنان در نیمه اول انگار در زمین نبودند، سپاهان در این نیمه دو گل زد و روحیه شان بالا رفت. در نیمه دوم هم با بازی محکم خود نتیجه را حفظ کردند.

وی ادامه داد: فقط می توانیم به سپاهان تبریک بگوییم. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند ارائه کردند و نمیتوان آن ها را مقصر دانست.

تونی اولیویرا در مورد حاشیه قبل از بازی که از طرف مدیریت ایجاد شده بود بیان کرد: اگر قرار بود به ما پول بدهند، اینقدر زود و سر وقت عمل نمی کردند، اما چون وقت گرفتن رسیده بود 2 ساعت مانده به بازی آن حواشی را ایجاد کردند. اما این عامل را نمی توان دلیل باخت امروز دانست. ما امروز خودمان نبودیم و من به شاگردانم گفتم که امروز را فراموش کنند و به فکر آینده و سلامتی خودشان باشند. درباره بازی امروز هیچ کاری نمی شود انجام داد.

وی در مورد برنامه ریزی تراکتور برای بازی با الشباب خاطر نشان کرد: اگر ایام عید نبود، من فقط تمرین فردا را تعطیل می کردم. اما چون عید نوروز فرا رسیده است، سوم فروردین اولین تمرین خود را برگزار می کنیم.

سرمربی تراکتورسازان در خاتمه خطاب به هواداران تراکتور سازی گفت: ما از هدف خود که قهرمانی است دست نمی کشیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به هدفمان به کار می گیریم. امروز هواداران ما دوباره ثابت کردند که بهترین هواداران جهان هستند که در هر شرایطی تیم خود را تشویق می کنند.

تونی اولیویرا در ابتدای کنفرانس به علت وجود مشکلات و حواشی در باشگاه بسیار عصبانی بود ولی در پایان با روی خندان جلسه را ترک کرد.

انتهای خبر