حمایت شهردار و رئیس شورای شهر تبریز از جمشیدبرزگر/ حضور چهره های ملی و توانمند موجب ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی تبریز می شود

صادق نجفی و شهرام دبیری، شهردار و رئیس شورای شهر تبریز حمایت خود را از جمشید برزگر و ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی استان، در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام کردند. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، صادق نجفی که در دقایق پایانی نشست خبری جمشید برزگر به همراه شهرام دبیری حاضر شده بود در یک گپ و […]

image_pdfimage_print

صادق نجفی و شهرام دبیری، شهردار و رئیس شورای شهر تبریز حمایت خود را از جمشید برزگر و ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی استان، در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام کردند.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، صادق نجفی که در دقایق پایانی نشست خبری جمشید برزگر به همراه شهرام دبیری حاضر شده بود در یک گپ و گفت صمیمی با خبرنگاران حاضر در نشست، اعلام کرد صرفا برای دیدار با مهندس برزگر در محل دفتر کار وی حاضر شده ایم.

شهردار تبریز با اشاره به نقش آفرینی مستقیم فعالان اقتصادی در توسعه و آبادانی شهر گفت: امیدواریم با تعامل و ارتباط تنگانگ اتاق بازرگانی با شهرداری تبریز، بیش از پیش از توانمندی های این بخش در انجام رسالتهای خود در آبادانی و خدمت به شهروندان بهره مند شویم.

دکتر نجفی، با بیان اینکه اتاق بازرگانی و اتاق اصناف دو بال اصلی توسعه شهر هستند، افزود: فعالان اقتصادی نقش بزرگ و مهمی در انجام رسالتهای شهرداری تبریز در جهت آبادانی و توسعه شهر دارند چرا که بخش عظیمی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض دریافتی از قبل فعالیتهای اقتصادی بوده و بسیاری از پروژه های شهری توسط همین فعالان اقتصادی، تامین سرمایه و اجرا می شود.IMG_0106

این فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تبریز، با اظهار تاسف از عملکرد اتاق بازرگانی تبریز در سالهای اخیر گفت: این اتاق در چهار سال گذشته نقش اصلی خود را از دست داده بود و دوره اخیر بدترین دوره در طول فعالیت اتاق بازرگانی تبریز می باشد.

وی در ادامه گفتگوی خود با اعتدال پرس، با تاکید بر اینکه باید افرادی در این اتاق حضور داشته باشند که بتوانند جایگاه واقعی اتاق بازرگانی تبریز را احیاء کنند، گفت: توصیه من به اعضای اتاق این است که فعالین اقتصادی واقعی و چهره های شاخص و ملی را که توانند اثرگذار باشند، انتخاب کنند.

وی گفت : دلیل حمایت بنده از فرد توامند و برجسته ای چون جمشید برزگر سوابق ممتاز وی در عرصه های اقتصادی و شناخته شدن وی در سطح ملی است و باید افرادی در پارلمان بخش خصوصی انتخاب شوند که بتوانند در کنار شهرداری کمک حال توسعه و آبادانی شهر باشند.

وی در پایان سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار اعتدال پرس درباره علت استعفای خود گفت: به درخواست برخی بزرگواران و مسئولان ارشد استان از جمله آقای استاندار و رئیس محترم شورای شهر تبریز، که معتقد بودند بنده تمام انرژی و وقت خود را در سنگر خطیر شهرداری تبریز و توسعه و آبادانی این شهر مصروف کنم، لذا انصراف خود را از این انتخابات بطور کتبی اعلام کردم.

دکتر دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز با تاکید بر لزوم حضور چهره های شاخص و ملی در اتاق بازرگانی تبریز، حضور فرد باتجربه و کارآمدی چون مهندس برزگر را موجب شکوفایی و اعتلای این اتاق دانست.

IMG_0081

انتهای خبر