اعلام برائت نماینده اردبیل از برادر خود در امریکا +عکس

در پی اعلام پشیمانی نورالدین پیرموذن نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس از همراهی خود با جریان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، کمال الدین پیرموذن نماینده فعلی مردم اردبیل از برادر خود اعلام برائت کرد. به گزارش اعتدال پرس، کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل با انتشار بیانیه ای، انزجار و برائت خود و […]

image_pdfimage_print

در پی اعلام پشیمانی نورالدین پیرموذن نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس از همراهی خود با جریان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، کمال الدین پیرموذن نماینده فعلی مردم اردبیل از برادر خود اعلام برائت کرد.

به گزارش اعتدال پرس، کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل با انتشار بیانیه ای، انزجار و برائت خود و خاندان پیرموذن را از برادرش اعلام کرد.

نماینده مردم اردبیل در بیانیه خود چنین می نویسد:

بنام آفریدگار بخشاینده بخشایشگر

با سلام و درود به ارواح پاک پیامبران وامامان معصوم و با ادای احترام به ارواح شهیدان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و با درود و احترام به رهبری فرزانه نظام و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی.

لازم می دانم از طرف خویش و به نیابت از خاندان بزرگ پیرموذن٬ ضمن عذرخواهی از ملت رشید ایران٬ خاصه مقام معظم رهبری٬ تمامی انسانهای اراده انقلابی و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز٬ بدینوسیله انزجار و بیزاری و دوری خاندان پیرموذن و خود را از حضور دکتر نورالدین پیرموذن در یک کشور خاصم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران٬ با موضع‌گیری‌های نابخردانه و ملک و ملت فروشانه نابجا را اعلام داشته و آنرا به جد محکوم می کنیم.

درود و رضوان خداوندی بر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ایران اسلامی٬ عزت رهبر و ملت بزرگ ایران مستدام.

کمال الدین پیرموذن

نورالدین برادر بزرگتر کمال الدین پیرموذن از نماینده های ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی بود که پس از عدم تایید صلاحیت وی در انتخابات مجلس هشتم راهی آمریکا شد. نور الدین پیرموذن که از جریان سیاسی اصلاح طلب کشور محسوب می شد چندی پپیش با شرکت در برنامه ای به همراه رضا پهلوی فرزند شاه فراری ایران، در شبکه صدای آمریکا از همراهی خویش با انقلاب ایران اعلام پشیمانی کرده بود.

دیدار کمال‌الدین پیرموذن در دبی با برادرش

گفتنی است، سال گذشته پیرموذن گفته بود، بردارش بعد از شش سال از آمریکا عازم دبی گردیده و در بیمارستان «هلال‌احمر ایرانیان در دبی» مشغول شده و تصمیم دارد به ایران برگردد.

بهمن ماه سال ۹۲، نورالدین پیرموذن که به گفته برادرش پس از ۶ سال اقامت در آمریکا این کشور را به مقصد دبی ترک کرده بود با انتشار تصویری در صفحه فیس بوک خود، از دیدارش با کمال الدین پیرموذن (نماینده فعلی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی )در دبی بدون ذکر زمان ملاقات، خبر داد.

 

انتهای خبر