من احمق نیستم! / اسکوچیچ محروم می شود؟

اعتدال پرس – عادل جعفرموحد/ در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد اهواز سرمربی فولاد با جسارت و شهامتی مثالزدنی، بر علیه داوری موضع گرفت و حرف هایی را مطرح کرد که پیش از این نشنیده بودیم! اسکوچیچ ابتدا با حمله به برخی از بازیکنان خودی آنان را “خود […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس – عادل جعفرموحد/ در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد اهواز سرمربی فولاد با جسارت و شهامتی مثالزدنی، بر علیه داوری موضع گرفت و حرف هایی را مطرح کرد که پیش از این نشنیده بودیم!

اسکوچیچ ابتدا با حمله به برخی از بازیکنان خودی آنان را “خود فروخته” نامید و اعلام نمود که پیش از آغاز بازی یک بر صفر باخته بودند!

وی در بخش دیگری از حرف هایش که متاسفانه انعکاسی هم در بین خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، سایت ها و … نداشت اعلام نمود که نتیجه این دیدار از پیش تعیین شده بود. اتهامی که بی شک می تواند در صورت عدم اثبات “محرومیت” ها، “تنبیهات” و “جرایم” سنگینی را برای این مربی در پی داشته باشد.

سرمربی فولاد بسیار آرام و موقر و بدون فریاد زدن و داد و بیداد، انتقادهای تند و آتشینش را مطرح می نمود و خیلی راحت می گفت: “… فقط آقای داور بداند که من احمق نیستم و میدانم که چه اتفاقی افتاده است”!

بیان چنین جملاتی در کنفرانس ها که طی بخشنامه فدراسیون فوتبال، سرمربیان را از اظهارنظر در مورد داوری منع نموده است، بسیار جالب توجه بود و اشاره ها و ناراحتی های مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال هم به عنوان نماینده فدراسیون، نتوانست مانع صحبت های این مربی کروات شود.

به نظر می رسد روی سخن اسکوچیج به آبی های پایتخت بود که به زعم وی تلاش دارند تا به هر ترتیبی که شده، “فولاد” را از گردونه مدعیان تصاحب جام خارج کنند، چه با “بازاندن” مقابل آبی های تبریز و چه “سه اخطاره” کردن بازیکنان کلیدی این تیم!

وی به صراحت از در اختیار گرفتن داور سخن می گفت تا جایی که گفت: “… نمیدانم امشب خواب راحتی خواهد داشت؟ آیا وجدانش اجازه خواهد داد تا راحت بخوابد؟”

نکته کلیدی حرف های اسکوچیچ زمانی بود که در خصوص پنالتی تیمش سخن گفت: “… وقتی داور از نتیجه بازی (شکست حتمی فولاد) رضایت داشت یک پنالتی هم به ما هدیه داد تا ما هم دلمان کمی خوش شود…”!

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سونامی دیگری در راه است؟

آیا این بار هم “غش” کردنی در کار است؟

آیا حق وردی هم پا در جای پای قهرمانی گذاشته است؟

آیا “تبریز” هم نقشی در این پروسه داشته است؟

و آیاهای دیگری که به زودی پاسخ هایشان را خواهیم شنید…هرچند امید زیادی به روشن شدن زوایای تاریک این بازی سحرآمیز (فوتبال) نداریم ولی چاره ای هم جز انتظار نداریم. باید کمی منتظر بمانیم تا شاید این بار حقایق روشن شود و برای یک بار هم که شده “دست های پشت پرده” و “ناپاک” معرفی شوند.

 

انتهای خبر