فردا سه شنبه؛ تجمع اعتراضی مردم تبریز در واکنش به کشتار مسلمانان بی گناه یمن

مردم تبریز، روز سه شنبه هفته جاری در واکنش به کشتار مسلمانان بی گناه یمن توسط رژیم آل سعود تجمع اعتراضی برگزار می کنند. به گزارش اعتدال پرس، عموم مردم مسلمان و ولایتمدار تبریز روز سه شنبه در واکنش به کشتار بی رحمانه مردم یمن به دست رژیم آل سعود در تجمع اعتراضی شرکت می کنند. […]

image_pdfimage_print

مردم تبریز، روز سه شنبه هفته جاری در واکنش به کشتار مسلمانان بی گناه یمن توسط رژیم آل سعود تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

به گزارش اعتدال پرس، عموم مردم مسلمان و ولایتمدار تبریز روز سه شنبه در واکنش به کشتار بی رحمانه مردم یمن به دست رژیم آل سعود در تجمع اعتراضی شرکت می کنند.

این تجمع که از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود با حضور اقشار مختلف شهروندان تبریزی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز واقع در خیابان ارتش برگزار خواهد شد.تجمع اعتراضی مردم تبریز در واکنش به کشتار مسلمانان بی گناه یمن

آیت الله محسن مجتهد شبستری سخنران این تجمع اعتراضی خواهد بود.

گفتنی است مردم تبریز در یکی از نخستین واکنش های مردمی به حمله ارتش حکومت سعودی ها به مردم مسلمان یمن روز جمعه ۱۴ فروردین ماه پس از اقامه نماز جمعه در مسیر مصلی اعظم امام خمینی (ره) تا میدان ساعت به راهپیمایی پرداخته و با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از جنبش انصار الله و مردم انقلابی یمن، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در جهت مقابله با رژیم سعودی و وهابیت جنایتکار اعلام کردند.

حمایت آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم های مرتجع منطقه از تجاوز نظامی سعودی ها به یمن و بمباران مناطق مسکونی این کشور اسلامی خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برافروخته است.

انتهای خبر