واکنش سردار کریمیان به حواشی اخیر تیم تراکتورسازی

رئیس هیات مدیره تراکتورسازی: در صورت عدم نتیجه گیری تصمیمات جدیدی را اتخاذ می‌کنیم

رئیس هیات مدیره تراکتورسازی گفت: ما در حال بررسی هستیم و اگر قصوری متوجه مربی و بازیکنان باشد، حتما برخورد خواهد شد. متاسفانه به نظر می‌رسد جریانی در داخل تیم وجود دارد که باعث اخلال در نتیجه گیری می‌شود.

image_pdfimage_print
رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: دریافت ۳ گل در کمتر از ۱۵ دقیقه آن هم در زمین خودی، اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، غلام عسکر کریمیان رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگویی در خصوص حواشی رخ داده پس از دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن گفت: هیات مدیره تیم را به هیچ عنوان رها نکرده بلکه تمامی اتفاقات از سوی ما رصد می‌شود.

وی با تأکید بر حمایت هیات مدیره از تیم تراکتورسازی افزود: ما قویاً از تیم حمایت می‌کنیم و تا به اینجای فصل هم برای تراکتورسازی کم نگذاشته‌ایم.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به وجود مشکلات مالی در بسیاری از باشگاه‌های فوتبال کشورمان بیان کرد: علی رغم اینکه مشکل مالی در همه باشگاه‌های فوتبال کشورمان وجود دارد و خیلی از آنها هم با مشکل جدی مواجه شد‌ه‌اند اما در باشگاه تراکتورسازی تمامی سعی و تلاش هیات مدیره این بوده تا تیم با کمترین مشکل در رقابت‌ها حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس که از سوی دولت حمایت می‌شوند هم با مشکلات شدید مالی روبرو هستند و مشکلات مالی تیم ما در مقابل آنها قطره‌ای در مقابل دریا محسوب می‌شود.

کریمیان همچنین از شارژ مالی تراکتورسازان قبل از بازی با ذوب آهن خبر داده و اذعان کرد: ما قبل از بازی با ذوب آهن مبلغ مناسبی را هم تامین کرده و در اختیار مدیرعامل گذاشتیم تا تیم با روحیه خوبی به این دیدار برود اما توجه کنید متاسفانه در این بازی اتفاق عجیب و تلخ بازی هفته آخر لیگ گذشته تکرار شد و این برای ما اصلا قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: اینکه تیمی در عرض کمتر از ۱۵ دقیقه در زمین خودش ۳ گل دریافت می‌کند، قابل تامل بوده و نیاز به بررسی دارد.

رئیس هیات مدیره تراکتورسازان ادامه داد: ما در حال بررسی هستیم و اگر قصوری متوجه مربی و بازیکنان باشد، حتما برخورد خواهد شد. متاسفانه به نظر می‌رسد جریانی در داخل تیم وجود دارد که باعث اخلال در نتیجه گیری می‌شود.

غلام عسگر کریمیان در پایان متذکر شد: ما عملکرد مربی و نتایج را نیز بررسی می‌کنیم و در صورت ادامه این وضعیت در هفته‌های آتی حتما تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهیم کرد.

آناج

انتهای خبر