میزان مخاطبان اخبار شبکه‌های صدا و سیما ؟

نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما درباره مخاطبان اخبار این سازمان منتشر شد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، بر اساس یک نظرسنجی در مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم با ۵۸٫۱ درصد مخاطب بیشترین بیننده را در میان بخش‌های خبری تلویزیون به خود اختصاص داده است. […]

نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما درباره مخاطبان اخبار این سازمان منتشر شد.
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، بر اساس یک نظرسنجی در مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم با ۵۸٫۱ درصد مخاطب بیشترین بیننده را در میان بخش‌های خبری تلویزیون به خود اختصاص داده است.

همچنین بیش از ۸۰ درصد مردم بر اساس یک نظرسنجی در مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما بخش‌های خبری تلویزیون را می‌بینند. در این نظرسنجی که در سراسر کشور اجرا شد ۸۱٫۹ درصد مخاطبان، شنونده یا بیننده اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی بوده‌اند.

این گزارش حاکی است میزان مخاطب اخبار صداوسیما در میان افراد هدف در تهران به رقم ۸۳٫۲ درصد می‌رسد.

این نظرسنجی فراگیر همچنین نشان داد بخش‌های خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم با ۵۸٫۱ درصد مخاطب، ۲۱ شبکه یک سیما با ۴۱٫۲ درصد مخاطب، ۲۲ شبکه سه سیما با ۳۹٫۷ درصد مخاطب و ۱۴ شبکه یک سیما با ۳۶٫۴ درصد مخاطب بیشترین بیننده را در میان بخش‌های خبری تلویزیون به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین میزان شنوندگان اخبار صدای جمهوری اسلامی با ۲۶٫۱ درصد مخاطب، نسبت به شش سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

انتهای خبر