نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه ۶ گانه استان مشخص شد +اسامی و ترکیب آراء منتخبان جدید

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ۶ گانه ای که کار به دور دوم کشیده است را اعلام کرد.

image_pdfimage_print

نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ۶ گانه اعلام شد.

نتایج قطعی دور دوم انتخابات مجلس دهم در آذربایجان شرقی
 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ۶ گانه ای که کار به دور دوم کشیده است را اعلام کرد.
سعید شبستری درباره حوزه انتخابیه سراب گفت: در این حوزه از مجموع ۵۴ هزار و ۶۸۱ رای ماخوذه، آقای یوسف داودی با کسب ۳۱ هزار و ۱۵۸ رای حایز اکثریت آرا شد. وی افزود: آقای مجید نصیرپور سردهایی نیز ۲۲ هزار و ۸۹۸ رای کسب کرد.
معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۴۰ هزار و ۴۷۲ رای ماخوذه، خانم معصومه آقاپور علیشاهی با کسب ۲۴ هزار و ۹۵۲ رای حایز اکثریت آرا شد و آقای علی علیلو نیز ۱۴ هزار و ۸۰۲ رای کسب کر
وی افزود: در حوزه انتخابیه مرند و جلفا نیز از مجموع ۱۲۱ هزار و ۵۸۷ رای ماخوذه، آقای محمد حسن‌نژاد با ۶۰ هزار و ۵۵ رای حایز اکثریت آرا شد و آقای کریم شافعی ۵۹ هزار و ۳۶۵ رای کسب کرد.
این مقام مسئول در خصوص حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز گفت: در این حوزه از مجموع ۶۳ هزار و ۵۹۶ رای ماخوذه، آقای بیت‌الله عبدالهی با ۳۲ هزار و ۵۸۶ رای حایز اکثریت آرا شد. وی افزود: آقای مهدی حسینیان سراجه لو نیز در این حوزه ۳۱ هزار و ۱۰ رای کسب کرد.
شبستری در خصوص حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر گفت: در این حوزه از مجموع ۹۳ هزار و ۷۳۵ رای ماخوذه، آقای محمدعلی حسین‌زاده با ۵۰ هزار و ۹۸۰ رای حایز اکثریت آرا شد. وی افزود: آقای مهدی دواتگری نیز در این حوزه ۳۹ هزار و ۵۶۸ رای کسب کرد.

Image title
در تبریز، آذرشهر و اسکو نیز زهرا ساعی، محمدحسین فرهنگی، شهاب الدین بیمقدار و علیرضا منادی با کسب آرای بیشتری به مجلس راه یافته اند.
تایج نهایی و قطعی مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز، اسکو و آذرشهر به قرار زیر است:
⚜زهرا ساعی با ۱۳۴۱۳۱ رای
⚜محمدحسین فرهنگی با ۱۱۶۷۳۸ رای
⚜شهاب الدین بیمقدار با با ۱۱۲۳۴۵ رای
⚜علیرضا منادی سفیدان با ۱۰۹۱۴۹ رای⛔️محمداسماعیل سعیدی با ۱۰۹۱۴۹ رای
⛔️میر علی اصغر الموسوی با ۱۰۷۵۹۸ رای
⛔️حجه الاسلام عباس عباس زاده با ۱۰۵۳۴۶ رای
⛔️حجه السلام محمدرضا میر تاج الدینی با ۱۰۰۷۹۷ رای
گزارش اعتدال پرس حاکی است، نتایج حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو با اعتراض سعیدی مواجه شده و وی اعلام کرده طی مستندات موجود رای وی در دقایق آخر تغییر یافته و درخواست بررسی و بازشماری داده است.
انتهای خبر