حضور المیرا خاماچی در جلسه شورا بعد از آزادی/ از مراجع قضایی و امنیتی در این مدت به جز محبت چیزی ندیدیم

گفتنی است این عضو شورای شهر کلانشهر تبریز در اواخر سال ۱۳۹۴ به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شده بود که روز پنج شنبه با وجود اینکه روابط عمومی دادگستری استان مدعی بود وی همچنان در بازداشت به سر می برد، با وثیقه و بدون صدور کیفرخواست آزاد شد.

image_pdfimage_print

المیرا خاماچی: از مراجع قضایی و امنیتی در این مدت به جز محبت چیزی ندیدیم/شهین باهر: مترو تبریز در حال تبدیل به جوک است!

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، جلسه امروز شورای شهر تبریز در حالی برگزار شد که حضور المیرا خاماچی در جلسه شورای شهر پس از ۳ ماه، از نکات قابل توجه جلسه بود و شایعه آزادی وی را تصدیق کرد.

وی صبح امروز در جلسه شورای شهر حضور یافته و ضمن تشکر از افرادی که در این مدت از او حمایت کرده بودند از برخی افراد که قصد داشتند او به شورا بز نگردد انتقاد کرد.

دبیری در ابتدای جلسه با تبریک روز گل و گیاه و روز جهانی اهدای خون، به حضور خاماچی در جلسه اشاره کرد و گفت: به خانم خاماچی عرض خیر مقدم داریم و امیدواریم این مسئله اخیر به سلامتی تمام شود و پایان خیری داشته باشد و آرزوی سلامتی می کنیم.

بهروز خاماچی نیز با گفتن جمله ای از نادرشاه افشار با مضمون «الخیر فی ما وقع» تصریح کرد: همانطور که گفتید امیدوارم کارها با خیر و خوشی به جلو رود.

المیرا خاماچی در سخنانی گفت: ۳ ماه پس از روزهای سخت این شانس را یافتم که در حضور شما باشم زحمت ما در این مدت بر گردن مراجع قضایی و امنیتی بود و به خداوند سوگند به غیر از محبت و احترام در این مدت چیزی ندیدم.

از همه افرادی که در این مدت جویای احوال من بودند تشکر می کنم و خصوصا از حاج آقا اسوتچی تشکر ویژه ای دارم که در این مدت از بنده حمایت های جدی داشتند و امیدوارم بنده لیاقت جبرات محبت های ایشان را داشته باشم.

متاسفانه یا خوشبختانه من همیشه تلخ سخن می گویم و حرف  حق را می زنم ولی به شما می گویم که اگر کسی با خدا باشد و او را بالا ببرد کسی نمی تواند در برابر خداوند بایستد. حرف های هیچ و پوچی درباره حذف من به گوش می رسید؛ ما رفتیم خیر بود، شما هم بروید خیر باشد!

دنیا دار مکافات است و از زمان آزادی من از روز  پنجشنبه برخی همکاران متاسفانه سعی کردند تا خاماچی بازنگردد، مگر خاماچی غیر از حرف حق و سخن گفتن از تخلفات چه گفته است؟ وی در ادامه این بیت از مولانا را خواند:

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

دانی که از آدمی چه ماند پس مرگ

عشق است و محبت است و باقی همه هیچ

نتایج اتهامات فقط از طریق دستگاه قضایی اعلام خواهد شد

المیرا خاماچی عضو شورای شهر کلانشهر تبریز همچنین در گفت و گو با آناج با اشاره به اتهامات وارد شده بر او گفت: این اتهامات توسط دستگاه های قضایی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: نتایج بررسی های این اتهامات وارده فقط از طریق دستگاه های قضایی اعلام خواهد شد.

گفتنی است این عضو شورای شهر کلانشهر تبریز  در اواخر سال ۱۳۹۴ به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شده بود که روز پنج شنبه با وجود اینکه روابط عمومی دادگستری استان مدعی بود وی همچنان در بازداشت به سر می برد،  با وثیقه و بدون صدور کیفرخواست آزاد شد.

انتهای خبر